باتری ماشین هیوندای ون H1

مشخصات باتری هیوندای ون H1

ولتاژ: 12 ولت (V)
نوع باتری: هر دو نوع اسید شارژ و سیلد
باتری اتمی فابریک ماشین هیوندا H1 با ظرفیت 70 الی 90 آمپر ساعت
باتری ون هیونداحداکثر فضا برای باتری (طول×عرض×ارتفاع): 20 × 18 × 38 سانتی متر (CM)

 

پیشنهاد ما برای باتری ماشین ون هیوندای H1

ولتاژ: 12 ولت (V)
نوع باتری: باتری سیلد
امپر مناسب باتری ماشین هیوندای ون H1 فقط باتری 70 آمپر می باشد.

 

معرفی خودرو

هیوندای اچ 1 – Hyundai H1، ون تولیدی هیوندای است که در بعضی از بازارهای جهانی با نام Sterex نیز به فروش می رسد. این خودرو در سال های 1997 تا 2014 تولید شده است. موتور این خودرو 4 سیلندر 2.4 لیتری است که توان تولید 178 اسب بخار را دارد . شتاب این خودروی 2 تنی 15 ثانیه است و می تواند به حداکثر سرعت 180 کیلومتر بر ساعت برسد که البته شتاب، معیار مهمی برای یک ون به حساب نمی آید و گشتاور اهمیت بیشتری دارد.

هیوندای H1 از امکانات زیادی بهره می برد و هر انچه که شما از یک خودروی ون انتظار داشته باشید را در اختیارتان می گذارد که می توان به مواردی مانند خروجی برق 12 ولت، محفظه نگهداری اشیا بر روی تمام درب ها، جالیوانی، سیستم صوتی، فیلتر هوا و تهویه مطبوع اشاره کرد. رقیب این خودرو کیا کارنیوال و تویوتا هایس است.

 

بهترین باطری هیوندای ون

باطری ون هیوندابهترین برند باتری برای خودروی ون هیوندای H1 باتری آرمو، باتری واریان صبا باتری، باتری ولگا محصول شرکت نیرو گستران خراسان ، باتری اوربیتال وان قرمز محصول شرکت سپاهان باطری و از میان انواع باتری های کره ای می توان به باتری دلکور، باتری پوما و نیز باتری ایرانی-ژاپنی سوزوکی می باشد.

فروشگاه آنلاین باطری ماشین ، نماینده رسمی فروش باتری اوربیتال وان سپاهان باتری، نمایندگی رسمی فروش باتری های صبا باتری همانند باطری آرمو و باطری واریان، نماینده باتری زیتکس شرکت برنا باتری و نماینده فروش باتری های مرغوب و باکیفیت کره ای مانند باتری دلکور، باطری پوما می باشد.

جهت انتخاب بهترین باتری برای خودرو خود با کارشناسان ما در واحد فروش از طریق شماره های زیر تماس بگیرید.

 

021-55484301

 

021-55484302