فروش باتری وانت مزدا

 

مزدا وانت یا مزدا سری B خودرویی است که از سال 1961 تا 2010 توسط کمپانی مزدا تولید شده است و نسل چهارم آن در ایران توسط گروه بهمن در دو نوع تک کابین و دو کابین در دو مدل بنزینی و دوگانه سوز مونتاژ می شوند.

در هر دو خودرو از موتور 2 لیتری 12 سوپاپه با قدرت 89 اسب بخار استفاده شده و هر دو دارای جعبه دنده ی 5 سرعته دستی هستند و تفاوتشان در وزن و ظرفیت بار است.

بهتر است برای بارهای زیاد از مدل تک کابین با ظرفیت بار 1000 کیلوگرم در مدل بنزینی و 800 کیلوگرم در مدل دوگانه سوز استفاده کنید.

اگر راحتی برای شما مهم است بهتر است مدل دو کابین این خودرو را اما با ظرفیت بار کمتر 600 الی 500 در مدل بنزینی و دوگانه سوز انتخاب کنید. برای خرید باتری وانت مزدا با ما تماس بگیرید.

 

مشخصات فنی

  • موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه
  • حجم موتور 1999 سی سی
  • تنفس موتور تنفس طبیعی
  • انتقال نیرو دیفرانسیل عقب
  • حداکثر قدرت 112 اسب بخار در 5400 دور در دقیقه
  • حداکثر گشتاور 171 نیوتن متر در 2000 دور در دقیقه
  • جعبه دنده 5 سرعته دستی
  • شتاب 0 تا 100 –
  • حداکثر سرعت – کیلومتر در ساعت
  • وزن 1330 کیلوگرم
  • اندازه (میلیمتر) 4820 طول – 1620 عرض – 1560 ارتفاع
  • فاصله بین دو محور 2865 میلیمتر

قیمت باتری وانت مزدا

 

مشخصات باتری مناسب وانت مزدا

باتری یکی از قطعات کم استهلاک و کم دردسر خودرو است که وظیفه تأمین انرژی مورد نیاز سیستم‌های برقی خودرو را برعهده دارد.

سلامت باتری بر سایر بخش‌های خودرو تأثیر مستقیم داشته و در صورت درست کار نکردن، به قطعات دیگر نیز آسیب وارد می‌شود.

باتری اولیه و فابریک که توسط شرکت بهمن موتور روی خودرو مزدا وانت نصب می‌شود از نوع 70 آمپری (باطری 70 آمپر ماشین) با ولتاژ 12 ولت است. میزان فضای مورد نیاز برای قرارگیری باتری وانت مزدا 25.7*17.6*22.5 سانتی‌متر درنظر گرفته شده است.

 

باطری فابریک وانت مزدا

  • ظرفیت باتری اصلی: 70 آمپر ساعت – 70AH
  • ولتاژ باتری: 12 ولت
  • مدل باتری: سیلد اتمی
  • چینش قطبها: پایه بلند قطب راست

 

راهنمایی های خرید باتری

خوب است که برای خرید باتری خودرو موارد مهم زیر را رعایت کنید:

اعدادی که در قسمت آمپر درج شده است به این معنا است که آمپری که باید شما انتخاب کنید باید در بازه ذکر شده باشد. بازه انتخاب آمپر به سه عامل مهم بستگی دارد:

  1. میزان برقی است که خودرو مصرف می کند.
  2. میزان قدرت دینام خودرو برای شارژ باطری
  3. حجم و گنجایش محفظه داخلی خودرو برای این که باتری به صورت ایمن قرار گیرد.

نکته بسیار مهم این است که اگر خودروی شما دارای باندهای قوی است، در این صورت برقی که خودرو شما مصرف می کند بسیار بالا می رود.

پس در این صورت شما نیازمند این هستید که بالاترین آمپر موجود را انتخاب کنید. برعکس این قضیه هم صحت دارد. به این معنا که اگر مصرف برق اضافی ندارید، می توانید کمترین آمپر را برای خودرو خود انتخاب کنید.

 

نصب باطری با تاریخ تولید جدید

کیفیت و کارایی یک باطری تاریخ گذشته به مراتب کمتر از یک باطری تولید جدید می باشد.حتی هنگامی که باتری ماشین برای مدتی در فروشگاه‌ها و یا انبارها انباشته می‌شوند ممکن است قدرت خود را از دست بدهند.

بنابراین باتری‌هایی را که در شش ماه اخیر تولید شده‌اند را انتخاب کنید. متاسفانه افرادی سودجو اقدام به واردات و فروش باطری های تاریخ گذشته با سریال تقلبی نموده اند. تمامی باطری های عرضه شده در فروشگاه آنلاین باطری ماشین تولید جدید بوده و سال ساخت در کارت گارانتی نیز درج می گردد.

 

فروش باتری وانت مزداگارانتی باتری ماشین مزدا وانت

در مورد باطریهای ایرانی تمام گارانتیها شرکتی می باشند. یعنی شما از هر کجا این باطری را خریده باشید برای استفاده از گارانتی باید به نمایندگی باتری مراجعه کنید.

مدت گارانتی هر محصول بستگی به عوامل مختلفی دارد که کارخانه تولید کننده با در نظر گرفتن آنها مدت زمان گارانتی را تعیین می کنند. از جمله عوامل تاثیر گذار در مدت گارانتی برند باتری،نوع خودرو و باتری می باشد.

در هنگام خرید باتری های ایرانی یک عدد کارت گارانتی به شما داده خواهد شد.

باتری های خارجی نیز مانند باتری های ایرانی دارای کارت گارانتی می باشند و یکی از نشانه های باتری های قاچاق نداشتن کارت گارانتی است که کاملا غیر معتبر و غیر قانونی میباشد.

 

عمر مفید و قیمت باتری مزدا وانت

باتری خودرو مزدا وانت در هر شرایط آب و هوایی کار می‌کند، اما با این حال عمر مفید باتری وانت مزدا حدود 1 تا 3 سال دارد. شما می‌توانید از هر دو نوع باتری اتمی یا اسیدی روی خودروی مزدا وانت خود استفاده کنید.

میزان قیمت و هزینه‌ای که برای خرید و تعویض باتری وانت مزدا نیاز دارید به عواملی از جمله نوع باتری (اسیدی یا اتمی)، میزان آمپراژ باتری، کشور سازنده، تاریخ اعتبار و تاریخ ساخت باتری بستگی دارد. شما می توانید برای خرید باطری با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

021-55484301

 

021-55484302