معرفی باتری مناسب دانگ فنگ H30 cross

 

 

باطری ماشین دانگ فنگ اچ سی کراس و ویژگی های آن

 

مناسب ترین باطری ماشین دانگ فنگ اچ سی کراس dong geng h30 crossباتری فابریک خودرو دانگ فنگ اچ سی کراس H30 cross :

ولتاژ : ۱۲ ولت (v)
آمپر ساعت : ۶۶ الی باطری ۷۴ آمپر (Ah)

حداکثر فضا برای باتری (طول *عرض*ارتفاع) : ۲۰*۱۸*۲۸ سانتی متر (cm)

 

پیشنهاد کارشناسان ما برای باطری این خودرو

ولتاژ : ۱۲ ولت (v)
آمپر ساعت : ۷۴ آمپر (Ah)
حداکثر فضا برای باتری (طول *عرض*ارتفاع) : ۲۰*۱۸*۲۸ سانتی متر (cm)

 

مشخصات فنی خودرو اچ سی کراس H30 Cross

این خودرو که محصول مشترک چین-فرانسه و ایرانخودرو می باشد، به دلیل قیمت پایین آن، محبوب برخی خانواده های ایرانی شده است. شرکت خودروسازی دانگ فنگ که شریک تجاری شرکت خودروسازی پژو فرانسه می باشد، با همکاری شرکت ایرانخودرو اقدام به تولید این خودرو نمودند.

این کراس اوور دارای مورتو ۱٫۶ لیتری، گیربکس پنج سرعته دستی و چهار سرعته اتوماتیک می باشد. فضای داخلی این خودرو ساده طراحی شده و اندکی از پژو ۲۰۶ صندوقدار بزرگتر است. این ماشین موفق به اخذ استاندارد آلایندگی یورو ۴ شده است.

 

انتخاب باتری مناسب دانگ فنگ H30 cross :

آمپر مناسب باطری خودرو دانگ فنگ اچ سی کراس Dongfeng H30 Crossکارشناسان فروشگاه اینترنتی باتری ماشین پیشنهاد می کنند برای انتخاب مناسب ترین باتری ماشین دانگ فنگ، از باتری های ایرانی نظیر باتری سوزوکی محصول مشترک سوزوکی ژاپن و سپاهان باطری و یا باتری ولگا محصول باکیفیت شرکت نیرو گستران خراسان ، و یا باتری هایی نظیر اوربیتال وان سپاهان باتری و باتری آرمو و واریان صبا باطری را پیشنهاد می کنیم.

چنانچه تمایل به استفاده از باتری های خارجی را دارید، بهترین باتری ها در بازار فعلی باتری، باتری کره ای پوما را پیشنهاد می کنیم.

فروشگاه آنلاین باتری ماشین، عرضه کننده انواع باتری های خارجی و ایرانی، نمایندگی فروش باتری های سپاهان باتری، صبا باتری، شرکت نیروگستران خراسان و نیز نمایندگی فروش باتری های خارجی به ویژه باتری های کره ای از قبیل باتری پوما و باتری دلکور  می باشد.

جهت خرید باتری ماشین و یا اطلاع از آخرین قیمت باتری خودرو در بازار، از صفحات وب سایت این فروشگاه دیدن نمایید. در صورت نیاز به استفاده از راهنمایی کارشناسان این مرکز جهت انتخاب مناسب ترین و بهترین باطری برای ماشین خود از طریق شماره های زیر با همکاران ما تماس حاصل نمایید.

 

 

۰۲۱-۵۵۴۸۴۳۰۱

 

۰۲۱-۵۵۴۸۴۳۰۲