فروش باتری زانتیا

 

خودرو سیتروئن زانتیا یکی از خودروهای محبوب و شناخته شده در کشور می باشد. و این در حالی است که چیزی بیش از 10 سال از زمان توقف تولید سری زانتیا در کشور می گذرد. برخی از خریداران خودرو حتی نسخه کارکرده این خودرو را به خودروهای صفر کیلومتری که در کشور هستند ترجیح میدهند. و این نشان از قابلیت ها و محبوبیت این خودرو در کشور می باشد. خودرو زانتیا برای اولین بار در سال 1992 در فرانسه رونمایی شد که یک چهره ناخوشایند و کمی زشت داشت اما در سال 1998 نسخه فیس لیفت آن رونمایی شد که به نسبت یک نسخه با آپدیت های روز بود. برای استعلام قیمت باتری زانتیا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

باتری زانتیامشخصات فنی

  • موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه
  • حجم موتور 2000 سی سی
  • تنفس موتور تنفس طبیعی
  • انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
  • حداکثر قدرت 135 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه
  • حداکثر گشتاور 187 نیوتن متر در 4200 دور در دقیقه
  • جعبه دنده 5 دنده دستی
  • شتاب 0 تا 100 10.3 ثانیه
  • حداکثر سرعت 203 کیلومتر در ساعت
  • وزن 1264 کیلوگرم
  • اندازه (میلیمتر) 4524 طول – 1755 عرض – 1400 ارتفاع
  • فاصله بین دو محور 2741 میلیمتر

 

ایمنی خودرو

 

این خودرو از نظر ایمنی یکی از خودروهای ضعیف زمان خود به‌حساب می‌آمد. و با توجه به آمار تصادفات در جاده‌های ایران و نیاز به خودروهایی با ضریب ایمنی بالا، از این حیث قافیه را به رقبای خود می‌باخت.

سیستم تعلیق هیدروپنوماتیکی زانتیا نیز اگرچه به‌عنوان یک مشخصه خاص برای آن به‌حساب می‌آمد اما ازآنجایی‌که این سیستم تعلیق به‌وسیله گوی کار می‌کند و امکان شکستن این گوی‌ها بالاست، در صورت بروز مشکل می‌تواند، دردسرهای بزرگی را ایجاد کند.

از دیگر انتقاداتی که به این سدان فرانسوی وارد می‌شود، طراحی داخلی قدیمی آن است. خب هرچه باشد این خودرو برای دهه 90 میلادی بوده و اگرچه در زمان خودش از یک طراحی زیبا و دل‌نشین برخوردار بوده است. اما اکنون و پس از گذشت بیش از 20 سال مسلما چنگی به دل نخواهد زد.

از طرفی هم اگرچه زمان زیادی از عرضه آن می‌گذرد هنوز هم عده زیادی در ایران از ظاهر زانتیا به‌عنوان یک خودروی شیک و باکلاس یاد می‌کنند. که این باعث شده در میان خودروهای کارکرده هنوز از بازار نسبتا خوبی برخوردار باشد. در کنار این ویژگی ظاهری باید سرعت و شتاب گیری بالا، سواری نرم و راحت به همراه سیستم تعلیق خاص آن را باقابلیت تنظیم ارتفاع دستی به‌عنوان مزایای این پیرمرد فرانسوی به‌حساب آوریم.

قیمت باتری زانتیاامکانات رفاهی

در مقایسه با خودروهای روز، از امکانات رفاهی زانتیا نباید توقع زیادی داشته باشید. اما اگر این خودرو را با رقبای هم‌دوره خودش مقایسه کنید، وضع چندان هم بد نیست. شیشه‌های هر چهار در زانتیا به بالابر برقی مجهز هستند؛ همچنین این خودرو مجهز به فرمان هیدرولیک، برف‌پاک‌کن‌های هوشمند، تنظیم 6 حالته دستی و گودی کمر صندلی راننده، آینه جانبی گرمکن‌دار با تنظیم برقی، سیستم قطع‌کننده سوخت در هنگام تصادف، صندلی عقب تاشو، چراغ‌های مه‌شکن جلو و عقب از دیگر امکانات رفاهی زانتیا هستند.

 

فروش باتری زانتیا

فروشگاه آنلاین باتری ماشین نمایندگی مجاز شرکت صبا باطری و باطری سپاهان و همچنین باتری ولگا محصول نیروگستران خراسان می باشد. همچنین این فروشگاه عرضه کننده انواع باتری کره ای مانند باتری سوزوکی و باطری پوما است. تمامی محصولات این فروشگاه اصلی و با گارانتی شرکتی خدمت مشتریان عزیز ارائه می گردد.

 

شما میتوانید برای خرید باتری زانتیا با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

021-55484301

 

021-55484302