مشخصات باتری دوو ریسر

 

مناسب ترین باتری دوو ریسر

ولتاژ : 12 ولت
آمپر ساعت : باتری 66 آمپر تا باطری 74 آمپر ساعت
بیشترین فضا برای باتری (طول*عرض*ارتفاع) : 20*18*28 سانتی متر
باتری مناسب ماشین دوو ریسرنوع باتری : هر دو نوع باتری اسید شارژ و باتری سیلد را می توان نصب کرد.

 

پیشنهاد ما برای خرید باتری استاندارد دوو ریسر :

ولتاژ : 12 ولت
آمپر ساعت : 66 آمپر ساعت
بیشترین فضا برای باتری (طول*عرض*ارتفاع) : 20*18*28 سانتی متر
نوع باتری : سیلد

 

بررسی ویژگی های این خودرو

ریسر نخستین محصولی از گروه دوو بود که به ایران وارد شد. این سدان سایز متوسط با پیشرانه کم‌حجم و تیپ‌بندی مناسب، از محبوبیت خوبی در بازار ایران بهره برد.

این ماشین در بازار ایالات متحده آمریکا با نام پونتیاک لِمَنز شناخته می‌شود و به همین خاطر روی غربیلک یا جلوپنجره برخی ریسر‌های پیش از سال 1993 موجود در بازار ایران، لوگوی مثلثی‌شکل پونتیاک را می‌بینیم.

این خودرو روی پلت‌فرمی در یک کلاس پایین‌تر از دوو اسپرو، یعنی پلت‌فرم T جنرال موتورز، مشترک با اپل کادت طراحی شد. در حد‌فاصل اواخر 1991 تا 1994 در انواع مختلفی اعم از سدان و ‌هاچ‌بک‌های 3‌در و 5‌در به بازار ایران وارد شد.

 

نمای ظاهری این خودرو

ریسر از جمله خودروهایی است که ظاهری مابین خط‌مشی طراحی خودروسازی دهه 80 و 90 میلادی دارد. در بدنه این پونتیاک/دوو، هنوز هم خطوط شکسته رایج در دهه 70 دیده می‌شوند.

ظاهر آن با اضافه‌شدن زوایای نرم به بخش‌هایی همچون در‌ پیشرانه و گلگیرها، چهره خودرو مدرن‌تر شده است. چراغ‌های مربعی‌شکل با راهنماهای جداگانه تا روی گلگیر خودرو ادامه پیدا کرده‌اند. در نهایت در بخش بالایی به خط کمر خودرو می‌رسند.

این نمونه از دوو ریسر که اکثرا در سال 1992 در 2 نمونه سدان و ‌هاچ‌بک 5‌در به بازار ایران رسیده است، (در نمونه‌های GT-i و GT-E) در بخش قطعات ظاهری اعم از چراغ‌ها و سپر، دچار مشکلات شدیدی هستند.

به همین خاطر پس از بروز حادثه‌ای برای این خودرو، راهی به جز استفاده از ادوات ظاهری خودروهای دیگر همچون پراید، برای ترمیم نخواهید داشت. که در این صورت بخش عقب خودرو چندان راه‌حل مناسبی نخواهد داشت.

قیمت خرید باطری دوو ریسر

 

تولید این خودرو پس از سال 1993

در سال 1993، دوو ریسر را به اتاق طراحی بازگرداند تا با اعمال تغییرات جدید و در نهایت همسان‌سازی خودرو با خط‌ مشی ظاهر نرم‌تر خودروهای دهه 90 میلادی تولید شود.

البته شبیه‌تر شدن به برادر بزرگ خود، اسپرو، ریسر نیز در 2 سال آخر دوره تولید با چهره‌ای عامه‌پسند‌تر به بازار وارد شود.

اکثر دوو ریسرهای ایران از نوع GTi و در سال 1993 به خاک کشور وارد شده‌اند. به همین خاطر نمونه فیس‌لیفت این خودرو از وضعیت بسیار بهتری در بخش ظاهری برخوردار است.

 

مناسب ترین باتری ماشین دوو ریسر

از میان باتری های ایرانی، بهترین و مناسب ترین باتری خودروی دوو ریسر، باتری اوربیتال وان سپاهان باتری از جمله باسری سیلور پلاس، باطری اوربیتال وان پریمیوم و باطری زیتکس شرکت برنا و باطری ولگا محصول شرکت نیرو گستران خراسان می باشد.

جهت انتخاب مناسب ترین باتری برای خودروی دوو ریسر خود با کارشناسان فروشگاه آنلاین باطری ماشین از طریق شماره های زیر تماس حاصل نمایید :

 

021-55484301

 

021-55484302