مناسب ترین باطری مرسدس بنز ML350 

 

 

مشخصات باتری خودرو مرسدس بنز ML350

ولتاژ: ۱۲ ولت (V)
آمپر ساعت: ۷۴ تا ۱۰۰ آمپر (AH)
بیشترین مقدار فضا برای باتری (طول *عرض*ارتفاع) : ۱۹*۱۸*۳۵ سانتی متر
نوع باتری: هر دو نوع باتری اسید شارژ و باتری سیلد را می توان نصب کرد.

 

آنچه که فروشگاه آنلاین باتری ماشین برای این خودرو پیشنهاد می کنند

مناسب ترین باطری مرسدس بنز ML350 ولتاژ: ۱۲ ولت (V)
آمپر ساعت: باطری ۸۸ آمپر (AH)
بیشترین میزان فضا برای باتری (طول *عرض*ارتفاع) : ۱۸*۱۸*۳۱ سانتی متر
نوع باتری: سیلد

معرفی کوتاه خودرو مرسدس بنز ML350

خودرو مرسدس بنز ML350 از مجهزترین و سریعترین اس یو وی های جدید به حساب می آید این خودرو قدرتمند که با موتوری ۵٫۵ لیتری و ۵۵۰ اسب بخار به راحتی می تواند یک سفر آفرود بی دردسر به ارمغان آورد. این خودروی ۶ سیلندر ۲۴ سوپاپه دارای موتور بنزین سوز انژکتوری است و دارای ۷ دنده اتوماتیک در جلو و چهار چرخ دنده اتوماتیک محرک AWD می باشد.

 

باتری خودرو مرسدس بنز ML350

برای انتخاب باتری خودرو مرسدس بنز ML350 می توان هم از باتری های ایرانی و هم باتری های خارجی به ویژه باتری های باکیفیت کره ای استفاده کرد. چنانچه از باطری های ایرانی استفاده می کنید می توانید از باتری های صبا باتری مثل باتری آرمو و واریان و نیز باتری های سپاهان باطری مثل باطری اوربیتال وان استفاده نمایید. برای استفاده از باطری های کره ای هم می توانید از باطری هایی مثل باطری دلکور و باطری پوما استفاده نمایید.

دوستان گرامی، به هنگام خرید باتری خودرو مرسدس بنز ML350 ، به تاریخ باتری دقت کنید. ذکر این نکته ضروری است که طول عمر یک باتری ماشین تقریباً از زمان تاریخ تولید آن شروع می شود و هر چقدر تاریخ تولید بروزتر باشد طول عمر بیشتری دارد. از آنجایی که فروشگاه اینترنتی باتری ماشین به عنوان نماینده رسمی باتری های صبا باتری، سپاهان باتری و نیرو گستران خراسان (باطری ولگا)؛ باتری سوزوکی، باطری توربو و نیز عرضه کننده انواع باطری یو پی اس، بزرگترین عرضه کننده انواع باتری های ایرانی و خارجی به ویژه باتری های کره ای می باشد، می توانید با اطمینان خاطر از این فروشگاه خرید نمایید.

این فروشگاه حتی در روزهای تعطیل نیز در خدمت مشتریان گرامی می باشد. شما می توانید جهت هرگونه سوال یا راهنمایی در مورد انتخاب مناسب ترین باطری برای خودرو خود، با کارشناسان این مرکز از طریق شماره تلفن های زیر تماس حاصل نمایید :

 

۰۲۱-۵۵۴۸۴۳۰۱

 

۰۲۱-۵۵۴۸۴۳۰۲