مشخصات باطری خودرو لکسوس LS460

 

باطری خودرو لکسوس LS460 دارای مشخصات زیر می باشد:

آمپر مناسب باطری خودرو لکسوس LS460ولتاژ : ۱۲ ولت (V)
آمپرساعت :۶۰ الی ۸۰ آمپر
بیشترین مقدار فضا برای باتری (طول *عرض*ارتفاع) : ۲۳*۱۸*۲۶ سانتی متر
نوع باتری: هر دو نوع باتری اسید شارژ و سیلد را می توان برای این خودرو نصب کرد.

 

طراحی شرکت های خودرو سازی

قالباً شرکت های خودروسازی در دنیا سیستم برق ماشین و محل قرارگیری باتری ماشین را طوری طراحی می کنند که طیف گسترده ای از انواع باتری ها به لحاظ ابعاد (طول، عرض و ارتفاع) و ظرفیت (آمپر-ساعت) برای یک خودرو قابل استفاده باشد.

اگرچه ممکن است در این مورد استثنایاتی هم وجود داشته باشد و خودروهایی باشند که صرفاً یک نوع خاص از باتری برای آنها قابل استفاده باشد.

اما رویه عمومی خودروسازان مبتنی بر قابلیت استفاده از باتری های با ابعاد و ظرفیت های مختلف برای خودروهای تولیدی می باشد.

این موضوع، مزیت استفاده از باتری دلخواه و مناسب توسط مشتری را به همراه دارد. علاوه بر این سبب ایجاد رقابت در بین شرکت های تولید کننده باتری نیز خواهد شد.

برهمین اساس رقابت بین تولید کنندگان باعث بهبود کیفی محصولات و مناسب بودن قیمت باتری خواهد شد. این موضوع نیز در نهایت، به سود مشتریان خواهد بود. خوشبختانه در محصولات لکسوس، محدوده متنوعی از باتری ها با ابعاد و ظرفیت های (آمپر-ساعت) مختلف قابل استفاده است.

 

چه باطری برای لکسوس LS 460 مناسب است

باتری مناسب لکسوس LS460

صاحبان لکسوس LS460 در صورت خرابی و یا پایان عمر باتری ماشین خود می توانند از باتری اتمی (خشک) با قالب بزرگ و با ظرفیتهای ۷۰ یا ۸۰ آمپر-ساعت استفاده نمایند.

باتریهای ۷۰ آمپر کره ای نظیر باتری پوما، باطری تایگر و یا باطری دلکور تقریباً حدود ۳ سال روی این خودرو طول عمر دارند. گرچه

باتری های ایرانی با کیفیت مثل باتری اوربیتال وان سپاهان باطری و یا باطری سوزوکی و نیز باطری ولگا بر روی این خودرو عمر قابل قبولی خواهند داشت.

 

خودرو لکسوس LS460 و مشخصات کلی آن :

قیمت باطری لکسوس LS 460 خرید باتری ماشین لکسوس LS 460 خودرو لکسوس LS یک خودروی سدان فوق لوکس فول سایز است. این خودرو در دو مدل لکسوس LS460 و LS460 L تولید شده است.

هر دو خودرو دارای موتور ۸ سیلندر به حجم ۴٫۶ لیتر و جعبه دنده ی ۸ سرعته ی اتوماتیک هستند.

تنها تفاوتشان در فاصله ی محورهاست. این سدان لوکس تشریفاتی محصول سال ۲۰۰۷ شرکت خودروسازی لکسوس ژاپن می باشد که در حال حاضر فقط با یک موتور بنزینی و یک موتور هیبریدی (Hybrid) تولید و عرضه می گردد.

 

خرید باطری اتمی خودرو

چنانچه قصد خرید باطری خودرو لکسس LS460 و یا سایر خودروها را دارید و نیازمند راهنمایی برای انتخاب بهترین و مناسب ترین باتری برای خودروی خود می باشید، کارشناسان ما در واحد مشاوره و فروش آماده ارایه راهکار و راهنمایی به شما عزیزان می باشند.

 

جهت ارتباط با همکاران ما، با شماره های زیر تماس حاصل نمایید :

 

۰۲۱-۵۵۴۸۴۳۰۱

 

۰۲۱-۵۵۴۸۴۳۰۲