بررسی ویژگی های باتری ساینا s 

 

ساینا S دارای مشخصات فنی یکسانی با مدل‌های قبلی و همین طور کوییک S است. البته با اضافه کردن دریچه گاز برقی، این خودرو توانسته استاندارد آلایندگی یورو ۵ را کسب کند و همین طور با اصلاح سیستم برق، امکان نصب آپشن‌های مختلفی فراهم شده، اما گروه خودروسازی سایپا به دلیل افزایش قیمت از خیر امکانات جدید برای ساینا گذشته است. برای خرید باتری ساینا s با ما تماس بگیرید.

مدل بنزینی و دنده‌ای ساینا S از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر ۸ سوپاپ بهره می‌برد که حداکثر قدرت و گشتاور آن به ۸۷ اسب بخار و ۱۳۰ نیوتن متر می‌رسد. یک گیربکس دستی ۵ سرعته قدرت موتور را به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد تا سدان کوچک ملی بتواند در ۱۲.۸ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. حداکثر سرعت ساینا S نیز ۱۷۵ کیلومتر بر ساعت. این مدل با سوزاندن ۶.۹ لیتر بنزین در هر صد کیلومتر، کم‌مصرف‌ترین تیپ ساینا است.

 

 

مشخصات فنی خودرو

قیمت باتری ساینا s

 

  • حجم موتور 1503 سی سی
  • نوع موتور تنفس طبیعی
  • محل قرارگیری موتور جلو
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • تعداد سیلندر 4
  • نوع سیلندر خطی
  • تعداد سوپاپ 8
  • قدرت 87 اسب بخار در 5300 دور بر دقيقه
  • گشتاور 128 نيوتن متر در 4300 دور بر دقيقه
  • نوع سوخت بنزین
  • سیستم تعلیق جلو مک فرسون
  • سیستم تعلیق عقب Torsion Beam
  • نوع فرمان هیدرولیکی

 

 

مشخصات باتری ساینا s

 

باتری ساینا بصورت فابریک ۵۰ آمپر است. ظرفیت باطری ماشین ساینا از ۵۰ تا ۶۰ آمپر متغیر است. ولتاژ باطری ساینا مانند تمام خودروهای با پلتفرم مشابه نظیر تیبا و پراید ۱۲ ولت است. ضمنا فضایی که در داخل کاپوت ساینا برای باتری ساینا در نظر گرفته شده است ۲۵*۱۸*۲۰ سانتی متر است.

باتری فابریک ساینا موقع تحویل گرفتن از کارخانه ۵۰ امپر و اسیدی است اما اکثر افراد هنگام تعویض مبادرت به استفاده از باتری اتمی با آمپر ۵۵ آمپر دارند. علت آن عمر بیشتر و عدم نیاز به چک کردن دوره ای آن است.اما نکته ای که وجود دارد در مدل های اتومات به خاطر فضای محدودی که جهت نصب باتری معین گردیده است،باتری بیشتر از 50 آمپر L1 نمیتوان نصب کرد.

یکی از مهم‌ترین مسائلی که مالکان خودرو با آن روبه رو هستند تفاوت قیمت باطری‌های ماشین مختلف آن است. باتری ۵۰ آمپر به عنوان ارزان‌ترین نوع باطری مصرفی خودرو های سبک نظیر ساینا، پراید و تیبا و کوییک است. استفاده از باطری ۶۰ آمپر به افرادی توصیه می‌شود که چراغ خودرو و سیستم‌های برقی ماشین آنها مصرف برق بالایی داشته باشد و در روزهای گرم تابستان کولر زیاد روشن می‌کنند. باتری ۶۰ آمپر نسبت به باتری ۵۰ آمپر ۱۵ درصد گرانتر می‌باشد.

 

 

 

باطری فابریک 

 

  • ظرفیت باتری اصلی: 50 آمپر ساعت – 50AH
  • ولتاژ باتری: 12 ولت
  • مدل باتری: سیلد اتمی
  • چینش قطبها: پایه کوتاه قطب چپ

 

 

 

باطری ایرانی یا کره ای

 

در مورد استفاده از باطری ایرانی و یا کره ای باید گفت کیفیت باطریهای ایرانی مانند صبا باطری سپاهان باطری و برنا باطری در سالهای اخیر بسیار بهتر شده است و در ایران هر دو نوع باطری اتمی و اسیدی تولید میشود.

استفاده از تکنولوژی روز دنیا و بکارگیری دستگاههای اروپایی کیفیت باطریهای ایرانی را تا حد زیادی بالا برده است باطری ایرانی دارای خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر شرکتی هستند.

 

 

 

خرید باطری ساینا sراهنمایی های خرید باتری

خوب است که برای خرید باتری خودرو موارد مهم زیر را رعایت کنید: اعدادی که در قسمت آمپر درج شده است به این معنا است که آمپری که باید شما انتخاب کنید باید در بازه ذکر شده باشد. بازه انتخاب آمپر به سه عامل مهم بستگی دارد:

  1. میزان برقی است که خودرو مصرف می کند.
  2. میزان قدرت دینام خودرو برای شارژ باطری
  3. حجم و گنجایش محفظه داخلی خودرو برای این که باتری به صورت ایمن قرار گیرد.

نکته بسیار مهم این است که اگر خودروی شما دارای باندهای قوی است، در این صورت برقی که خودرو شما مصرف می کند بسیار بالا می رود. پس در این صورت شما نیازمند این هستید که بالاترین آمپر موجود را انتخاب کنید.

برعکس این قضیه هم صحت دارد. به این معنا که اگر مصرف برق اضافی ندارید، می توانید کمترین آمپر را برای خودرو خود انتخاب کنید.

اگر در مناطق بسیار گرم زندگی نمی کنید، باتری های سرب اسیدی گزینه خوبی هستند. این باتری ها در محیط های ۱۰ تا ۳۵ درجه سانتی گراد به خوبی کار می کنند. اما اگر در مناطق گرمسیری زندگی می کنید این باتری ها را خریداری نکنید. چرا که نسبت به تغییرات دما حساسیت زیادی از خود نشان می‌دهند.

 

 

خرید باطری با تاریخ تولید جدید

 

عمر مفید یک باطری خودرو به طور متوسط از زمان تولید ۳ سال میباشد. قیمت، عمر و بازدهی یک باطری تولید سالهای گذشته به مراتب کمتر از یک باطری تولید سال جاری می باشد. متاسفانه افرادی سودجو اقدام به واردات و فروش باطری های تاریخ گذشته با سریال تقلبی نموده اند. تمامی باطری های عرضه شده در فروشگاه آنلاین باطری ماشین تولید سال جاری بوده و سال ساخت در کارت گارانتی نیز درج می گردد.

تعویض توسط افراد فاقد دانش فنی می تواند باعث آسیب جدی به سیستم برقی خودرو گردد. امدادگران فروشگاه آنلاین باطری ماشین همگی دوره های تخصصی برق خودرو را گذرانده اند و با سیستم های برقی و الکترونیک خودروهای داخلی و خارجی آشنایی کامل دارند.

 

 

 

021-55484301

 

021-55484302