باتری مناسب بی ام دبلیو BMW x3

ویژگی های باتری فابریک بی ام و BMW X3

ولتاژ : ۱۲ ولت
آمپرساعت : ۸۸ الی باطری ۱۰۰ آمپر
حداکثر فضا برای باتری (طور *عرض*ارتفاع) : ۱۹*۱۸*۳۵ سانتی مترباتری مناسب BMW x3
نوع باتری : هر دو نوع باتری اسید شارژ و سیلد را می توان نصب کرد.

 

باتری پیشنهاد فروشگاه باتری ماشین برای خودرو بی ام دبلیو BMW X3

ولتاژ : ۱۲ ولت
آمپرساعت : ۱۰۰ آمپر
حداکثر فضا برای باتری (طور *عرض*ارتفاع) : ۱۹*۱۸*۳۵ سانتی متر
نوع باتری : باتری سیلد (باطری اتمی )

 

زمان تعویض و علایم خراب بودن باتری بی ام دبلیو X3 :

اگر ماشین پس از مدتی خوابیدن دیگر استارت نزند پس از تست برق دزدی خودرو باتری را تعویض کنید. هنگامی که برق پشت آمپر ضعیف و یا قطع شده است اول فیوزها و بعد سرباطری ها و پس از آن باطری ماشین را کنترل کنید. اگر ماشین با استارت سنگین روشن می شود حتما باطری و استارت ماشین را کنترل کنید. با مشاهده علایم فوق ماشین لکسوس خود را جهت تست و در صورت نیاز تعویض باطری به تعمیرگاه ببرید.

اگر بر روی ماشین بی ام دبلیو BMW x3 لوازم برقی اضافه مانند سیستم صوتی و یا لامپ های پرنور استفاده کرده اید هنگام تعویض باطری چند آمپر بالاتر نصب کنید به این معنی که در این شرایط باید برای این خودرو از باتری ۱۰۰ آمپر استفاده کنید. هنگامی که ماشین بی ام دبلیو x3 خاموش است هرگز ضبط و سیستم صوتی را روشن نکنید این کار باعث کاهش عمر باطری می شود.

 

علایم خراب شدن باطری بی ام و X3 و زمان تعویض باطری :مناسب ترین باتری BMW x3

اگر استارت بی ام و سنگین بزند احتمالا باطری ضعیف شده است ابتدا باطری را شارژ کنید اگر درست نشد باید باطری را تعویض نمایید.

باطری ایرانی مناسب برای بی ام و x3:

برای خرید باطری ایرانی برای بی ام و x3 می توانید از باطری سپاهان باطری مثل باتری اوربیتال وان و یا باطری سیلور پلاس ۶۰ تا ۸۰ آمپر استفاده کنید که هم کیفیت خوبی دارد و هم دارای گارانتی معتبر می باشد.

 

خرید باتری برای بی ام و BMW X3

اگر از باتری های ایرانی برای این خودرو استفاده می نمایید، توصیه ما به شما استفاده از برندهای با کیفت بالا همانند باتری اوربیتال وان و سیلور پلاس سپاهان باتری و باطری آرمو و واریان صبا باتری می باشد.

چنانچه تمایلی به استفاده از باطری های ایرانی ندارید و باتری های خارجی را ترجیح می دهید، کارشناسان ما به شما برند باتری های کره ای مانند باتری پوما، دلکور و ای تایگر را پیشنهاد می کنند.

جهت خرید انواع باتری ماشین اعم از باتری ایرانی یا خارجی برای خودروهای ایرانی و یا خارجی و انتخاب مناسب ترین باتری برای ماشین خود، از طریق شماره های زیر با همکاران ما تماس حاصل نمایید.

 

۰۲۱-۵۵۴۸۴۳۰۱

 

۰۲۱-۵۵۴۸۴۳۰۲