مناسب ترین باطری مرسدس بنز B150 کدام است؟

مشخصات باطری مرسدس بنز B150

باطری مرسدس بنز B150 چند آمپر است
ولتاژ: ۱۲ ولت (V)
آمپر ساعت: باطری ۵۰ آمپر الی ۶۲ آمپر ترمینال معکوس (L)
بیشترین مقدار فضا برای باتری (طول *عرض*ارتفاع) : ۱۸*۱۷* سانتی متر
نوع باتری: هر دو نوع باتری اسید شارژ و سیلد را می توان برای این خودرو نصب کرد.

پیشنهاد کارشناسان ما  در مورد باتری مناسب خودرو مرسدس بنز B150

ولتاژ باطری : ۱۲ ولت
آمپر ساعت: ۵۵ آمپر ساعت
حداکثر فضا برای باتری (طول *عرض*ارتفاع) : ۱۸*۱۷*۱۸ سانتی متر
نوع باتری: سیلد

 

باتری های مناسب برای مرسدس بنز B150

باتری های مناسب برای مرسدس بنز B150بهترین و مناسب ترین باتری برای خودرو مرسدس بنز B150 باتری ۱۲ ولت با آمپراژ ذکر شده در بالا می باشد که می توان برای این منظور هم از باتری های ایرانی و هم از باتری های خارجی بهره گرفت.

از میان باطری های ایرانی می توان به باتری های باکیفیتی نظیر باتری اوربیتال وان سیلور پلاس، باطری ولگا، باطری توربو، باطری سوزوکی، باتری اوربیتال وان سپاهان باتری و یا باتری آرمو  اشاره کرد.

از میان باتری های خارجی، ما باتری های باکیفیت کره ای مثل باتری دلکور، باطری پوما و یا باطری تایگر را معرفی می کنیم. این باتری ها دارای کیفیت بالا و گارانتی معتبر می باشند و با قیمت مناسب در این فروشگاه اینترتنی به فروش می رسند.

این فروشگاه علاوه بر این ، اقدام به فروش باتری UPS نموده است. شایان ذکر است که فروشگاه آنلاین باطری ماشین، نمایندگی رسمی شرکت های برتر باتری سازی ایران از جمله سپاهان باتری، صبا باتری و شرکت نیروگستران خراسان می باشد که باتری آن تحت عنوان باتری ولگا به بازار عرضه می شود.

جهت اطلاع از قیمت باتری ماشین از محصولات ما بازدید کنید. کلیه باتری های عرضه شده در این فروشگاه دارای گارانتی معتبر می باشند. جهت انتخاب بهترین و مناسب ترین باتری برای خودرو با کارشناسان ما در فروشگاه آنلاین باطری ماشین تماس حاصل نمایید.

 

 

۰۲۱-۵۵۴۸۴۳۰۱

 

۰۲۱-۵۵۴۸۴۳۰۲