فروش باطری مناسب ماشین برلیانس H330

 

مشخصات باطری ماشین برلیانس H330

 

باتری ماشین برلیانس H330 چند آمپر استولتاژ: ۱۲ ولت (V)
آمپر ساعت: ۵۵ الی ۶۲ آمپر (AH)
بیشترین مقدار فضا برای باتری (طول *عرض*ارتفاع) : ۲۰*۱۸*۲۴ سانتی متر
نوع باتری: هر دو نوع باتری اسید شارژ و سیلد را می توان برای این خودرو نصب کرد.

 

باتری پیشنهادی فروشگاه باتری ماشین برای خودرو برلیانس H330

 

ولتاژ: ۱۲ ولت (V)
آمپر ساعت: ۶۰ آمپر (AH)
نوع باتری: سیلد

 

مشخصات فنی خودرو برلیانس Brilliance H330

 

باتری مناسب خودرو برلیانس H330خودرو برلیانس Brilliance H330 محصول مشترک خودروسازی سایپا و برلیانس چین می باشد که در در شرکت پارس خودرو در دو مدل دستی و اتومات تولید می شود. طراحی و تولید این خودرو در ایران اولین بار در سال ۱۳۹۴ آغاز شد. در حقیقت خودرو برلیانس H330 نمونه صندوقدار مدل برلیانس H320 و نیز مدل ارتقا یافته ی برلیانس FSV می باشد. سدان برلیانس H330 دارای چهار موتور ۱۶ سوپاپه با حجم موتور ۱۶۵۴ سی سی و ۴ دنده جعبه خودکار یا ۵ سرعته دستی می باشد. حداکثر سرعت این خودرو ۱۷۰ کیلومتر در ساعت است. این خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ بوده و ترمزهای جلو و عقب دیسکی (در مدل دستی ترمز عقب کاسه ای است) ABS-EBD می باشد. نوع فرمان آن تقویت شده برقی، دنده شانه ای قابل تنظیم است.

 

نمایندگی فروش اینترنتی باتری برلیانس H330 و سایر باتری ها

قیمت باتری اتمی برلیانس H330به منظور خرید باطری ماشین از جمله باتری ماشین های خارجی یا ایرانی و نیز خرید باطری های ایرانی و خارجی اعم از باطری های کره ای، از وب سایت ما دیدن نمایید. تمامی قیمت باتری خودرو در این سایت به روز می باشد و این فروشگاه نمایندگی فروش باتری هایی ازقبیل باتری سوزوکی؛ باطری توربو، باطری سیلور پلاس، باطری آرمو و واریان صبا باتری و یا باتری ولگا و اوربیتال وان سپاهان باتری می باشد. علاوه بر این فروشگاه آنلاین، نمایندگی رسمی فروش باتری های کره ای مرغوب و باکیفتی مثل باطری پوما می باشد.

 

جهت اطلاع از قیمت باطری اتمی و یا کسب اطلاعات در زمینه انتخاب مناسب ترین باطری برای خودرو خود و یا سایر سوالات فنی در این زمینه، می توانید با شماره های زیر با همکاران و کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

۰۲۱-۵۵۴۸۴۳۰۱
۰۲۱-۵۵۴۸۴۳۰۲