باتری مناسب لکسوس RX350

 

 

مشخصات آمپر باتری لکسوس RX350

مناسب ترین باطری خودرو لکسوس lexus RX 350ویژگی های باتری فابریک لکسوس RX350 :

ولتاژ : ۱۲ ولت

آمپرساعت : ۶۰ الی ۸۰ آمپر ترمینال معکوس (L)

حداکثر فضا برای باتری (طور *عرض*ارتفاع) : ۲۳*۱۸*۳۰ سانتی متر

نوع باتری : هر دو نوع باتری اسید شارژ و سیلد را می توان نصب کرد.

 

 

 

باتری پیشنهاد فروشگاه باطری ماشین برای خودرو لکسوس RX350 :

ولتاژ : ۱۲ ولت

آمپرساعت : ۷۰

حداکثر فضا برای باتری (طور *عرض*ارتفاع) : ۲۳*۱۸*۳۰ سانتی متر

نوع باتری : باتری سیلد (باطری اتمی )

 

عمر مفید باتری لکسوس RX350 :

باتری فابریک لکسوس حدود چهار تا پنج سال کار می کند البته عمر باطری به نحوه عملکرد دینام و سیستم برق خودرو بستگی دارد.شرایط آب و هوایی هم در طول عمر باتری موثر است.

 

زمان تعویض و علایم خراب بودن باتری لکسوس :

 

آمپر باتری مناسب لکسوس lexus RX 350اگر ماشین پس از مدتی خوابیدن دیگر استارت نزند پس از تست برق دزدی خودرو باتری را تعویض کنید. هنگامی که برق پشت آمپر ضعیف و یا قطع شده است اول فیوزها و بعد سرباطری ها و پس از آن باطری ماشین را کنترل کنید. اگر ماشین با استارت سنگین روشن می شود حتما باطری و استارت ماشین را کنترل کنید. با مشاهده علایم فوق ماشین لکسوس خود را جهت تست و در صورت نیاز تعویض باطری به تعمیرگاه ببرید.

 

اگر بر روی ماشین لکسوس لوازم برقی اضافه مانند سیستم صوتی و یا لامپ های پرنور استفاده کرده اید هنگام تعویض باطری چند آمپر بالاتر نصب کنید مثلا اگر باطری لکسوس ۶۰ آمپر است از باتری ۷۰ آمپر استفاده کنید .

ولی اگر چیز اضافه ای ندارد همان باطری فابریک کافی است. چنانچه ماشین لکسوس به علت ضعیف شدن باطری استارت نمی زند فقط از روش باطری کمکی استفاده کنید. با یک باطری سالم دیگر و اتصال آن به وسیله کابل کمکی به باطری ضعیف شد سپس استارت زدن ماشین را روشن کنید.

 

خرید باتری برای لکسوس RX350 :

اگر از باتری های ایرانی برای این خودرو استفاده می نمایید، توصیه ما به شما استفاده از برندهای با کیفت بالا همانند باتری اوربیتال وان و سیلور پلاس سپاهان باتری و باطری آرمو و واریان صبا باتری می باشد. چنانچه تمایلی به استفاده از باطری های ایرانی ندارید و باتری های خارجی را ترجیح می دهید، کارشناسان ما به شما باتری پوما، دلکور را پیشنهاد می کنند. این باتری ها در فروشگاه بازار باتری به فروش می رسند و دارای گارانتی معتبر می باشند.

جهت خرید انواع باتری ماشین اعم از باتری ایرانی یا خارجی برای خودروهای ایرانی و یا خارجی و انتخاب مناسب ترین باتری برای ماشین خود، از طریق شماره های زیر با همکاران ما تماس حاصل نمایید.

۰۲۱-۵۵۴۸۴۳۰۱

۰۲۱-۵۵۴۸۴۳۰۲