باتری مناسب ماشین رنو لتیتود کدام است؟

فروش باطری خودرو رنو لتیتود

 

مشخصات باطری اتمی ماشین رنو لتیتود

۱۰۰ آمپر ترمینال معکوس (L)بهترین باطری اتمی خودرو رنو لتیتود
ولتاژ: ۱۲ ولت (V)
آمپر ساعت: ۶۶ الی
بیشترین مقدار فضا برای باتری (طول *عرض*ارتفاع) : ۲۰*۱۸*۳۵ سانتی متر
نوع باتری: هر دو نوع باتری اسید شارژ و سیلد را می توان برای این خودرو نصب کرد.

 

پیشنهاد کارشناسان فروشگاه اینترنتی باتری ماشین برای خودرو رنو لتیتود

ولتاژ باطری : ۱۲ ولت
آمپر ساعت: ۷۴ آمپر ساعت
حداکثر فضا برای باتری (طول *عرض*ارتفاع) : ۲۰*۱۸*۲۸ سانتی متر

 

باتری فابریک رنو لتیتود

شرکت رنو برای این ماشین از باتری ۱۰۰ آمپر استفاده می کند. باتری های ۱۰۰ آمپر کاربرد چندانی در بازار ندارند. به عبارتی این باتری از نظر سایز و ظرفیت، نوع خاصی از باتری بوده که صرفاً بر اساس سفارش کارخانه و برای مصرف داخلی آن تولید شده است.

لذا شما پس از پایان عمر باتری فابریک کارخانه ای رنو لتیتود، ناگزیرید از انواع دیگر باتری استفاده نمایید. قابل ذکر است که تولید کنندگان باتری به دلیل استقبال مشتریان، عمدتاً باتری های اتمی (خشک) روانه بازار می کنند.

 

باتری های مناسب رنو لتیتود

مناسب ترین باطری اتمی رنو لتیتودبرای انتخاب باطری خودرو رنو لتیتود می توانید هم از باتری های ایرانی و هم باتری های خارجی به ویژه باتری های کره ای استفاده نمایید. چنانچه تمایل داشته باشید از باتری ایرانی استفاده نمایید ما باتری های باکیفیتی مانند باتری اوربیتال وان، باتری سیلور پلاس، سوزوکی، باتری ولگا و یا باتری های صبا مثل باتری آرمو یا واریان را پیشنهاد می کنیم.

در صورت تمایل به استفاده از باتری کره ای می توانید از باطری های باکیفیت کره ای مثل باتری دلکور استفاده نمایید.

شایان ذکر است کلیه باتری های نامبرده در بالا در این فروشگاه اینترنتی موجود بوده و شما هموطنان گرامی می توانید برای خرید باتری ماشین از صفحات این سایت دیدن نمایید.

یا برای انتخاب باتری مناسب برای خودرو خود، با کارشناسان ما در واحد فروش تماس حاصل نمایید. جهت اطلاع از قیمت باتری ماشین از محصولات ما بازدید کنید. کلیه باتری های عرضه شده در این فروشگاه دارای گارانتی معتبر می باشند.

 

۰۲۱-۵۵۴۸۴۳۰۱

۰۲۱-۵۵۴۸۴۳۰۲