مناسب ترین باتری وانت شوکا LX دوکابین زامیاد

 

مشخصات باتری وانت شوکا  LX دوکابین شرکت زامیاد:

ولتاژ: ۱۲ ولت (V)
آمپر ساعت: ۷۰ الی باتری ۹۰ آمپر (AH)
باتری فابریک وانت شوکابیشترین مقدار فضا برای باتری (طول *عرض*ارتفاع) : ۲۳*۱۸*۲۸ سانتی متر
نوع باتری: هر دو نوع اسید شارژ و سیلد را می توان بر روی این ماشین نصب نمود.

 

توصیه ما برای انتخاب و خرید باطری مناسب وانت زامیاد شوکا دوکابین LX

ولتاژ: ۱۲ ولت (V)
آمپر ساعت: باطری ۷۰ آمپر (AH)
بیشترین میزان فضا برای باتری (طول *عرض*ارتفاع) : ۲۳*۱۸*۲۶ سانتی متر
نوع باتری: باطری سیلد

 

معرفی اجمالی وانت زامیاد شوکا دوکابین LX

وانت شوکا LX دوکابین زامیاد ، محصول شرکت خودروسازی سایپا، دارای بدنه و قوای محرکه جدید جانشین وانت زامیاد قدیمی Z24 می باشد. این خودرو با قوای محرکه Z27 زامیاد تولید و در دو مدل تک و دو دیفرانسیل به بازار عرضه شد. این خودرو دارای تجهیزاتی چون فرمان هیدرولیک، ترمز ABS و شیشه های برقی است.

حجم موتور این خودرو ۲۴۰۰ سی سی و چهار سیلندر و می باشد. سیکل ترکیبی آن ۱۳ لیتر بنزین در ۱۰۰ کیلومتر بوده و دارای استاندارد آلایندگی یورو ۳ می باشد. این وانت دوگانه سوز، دارای انژکتوری با تزریق سوخت گاز و بنزین به روش چند نقطه ای و زمانبندی پاشش سوخت در حالت های بنزین و گاز است و دارای جعبه دنده اتوماتیک دو دیفرانسیل ۴WD می باشد.

 

مناسب ترین باتری وانت زامیاد شوکا دوکابین LX

از باتری های معتبر و باکیفیت ایرانی که برای ماشین وانت زامیاد شوکا دوکابین LX مناسب است می توان به باتری سوزوکی، باطری توربو، باطری اوربیتال وان محصول شرکت سپاهان باطری و نیز باطری واریان و آرمو محصول شرکت صبا باطری اشاره کرد.

چنانچه قصداستفاده از باطری های خارجی را دارید به شما باطری های کره ای مرغوب و باکیفیت در ایران که مناسب ترین باطری برای وانت شوکادارای گارانتی معتبر می باشند مانند باطری دلکور یا باطری پوما را پیشنهاد می کنیم. برای خرید هریک از باتری های فوق می توانید با کارشناسان ما در فروشگاه آنلاین باتری ماشین تماس حاصل نمایید.

شایان ذکر است باتری های عرضه شده در این فروشگاه باتری های اصل و اورجینال بوده و همگی دارای گارانتی معتبر می باشند و بر اساس جدیدترین تاریخ مصرف به مشتریان گرامی عرضه می شوند. فروشگاه آنلاین باتری ماشین نماینده رسمی صبا باتری، سپاهان باتری، باطری سوزوکی و باتری توربو ، باتری ولگا محصول شرکت نیرو گستران خراسان و برخی از باتری های کره ای از جمله باتری پوما و دلکور، گلوبال، لاجیکس، دوو، سیلور و … می باشد. این مرکز همچنین عرضه کننده انواع باتری یو پی اس (باطری ups) می باشد.

برای خرید باطری خودرو یا انتخاب مناسب ترین باطری ماشین، خرید باطری ups ، باطری خرید باطری می توانید با کارشناسان ما در این فروشگاه با شماره های ذیل تماس حاصل نمایید :

 

۰۲۱-۵۵۴۸۴۳۰۱

 

۰۲۱-۵۵۴۸۴۳۰۲