باتری مناسب ماشین وانت آریسان

 

 

برای آشنایی بیشتر با باتری وانت آریسان در ادامه این مقاله با ما همراه شوید…

ویژگی باتری فابریکی خودروی وانت آریسان

ولتاژ: ۱۲ ولت (V)
آمپرساعت: ۶۰ الی ۶۶ آمپر
نوع باتری: هر دو نوع اسید شارژ و باطری سیلد را می توان نصب کرد.
باطری وانت آریسان چند آمپر استحداکثر فضا برای باتری ( طول×عرض×ارتفاع ): ۲۳ × ۱۸ × ۳۰ سانتی متر

 

باتری پیشنهادی ما برای  وانت آریسان

ولتاژ: ۱۲ ولت (V)
آمپرساعت: باطری ۶۰ آمپر الی ۶۶ آمپر
نوع باتری: باطری سیلد
بیشترین فضا برای باطری وانت آریسان ( طول×عرض×ارتفاع ) :  ۲۳ × ۱۸ × ۳۰ سانتی متر

 

معرفی خودرو وانت آریسان

وانت آریسان – Arisan Pickup که محصول شرکت ایران خودروست به عنوان جایگزینی برای وانت باردو تولید و عرضه شد. پروژه طراحی وانت آریسان از اواخر ۱۳۹۲ آغاز شد و در اوایل ۱۳۹۴، آریسان آماده برای عرضه بود. آریسان در واقع بر روی پلت فرم پژو ۴۰۵ طراحی شده است؛ همچنین رگه هایی از نمای جلوی پژو پارس ( که آن نیز بر روی پلت فرم پژو ۴۰۵ ساخته شده است) در نمای جلویی این خودرو مشاهده می شود. آریسان با یک پیشرانه ی بهبود یافته ۱٫۷ لیتری در ۲ انتخاب پایه گازسوز بنزینی عرضه می شود، و فضای باری هم طول، ولی عمیق تر از وانت باردو دارد.

اما یکی از مواردی که آریسان را جایگزین خوبی برای باردو جلوه می دهد، امکانات رفاهی و ایمنی آن است. فرمان هیدرولیک، کولر، سیستم صوتی با قابلیت پشتیبانی از CD و USB، از دسته امکانات رفاهی و کیسه هوای راننده و سرنشین، ایموبلایز ( سیستم ضد سرقت)، ترمز ABS و قطع کننده سوخت در مواقع ضروری از جمله امکانات ایمنی برتر این وانت نسبت مشخصات باتری ماشین وانت آریسانبه باردو هستند. در ابتدای عرضه ی وانت آریسان، برخی مالکان با مشکل خم شدن شاسی در محل اتصال قسمت بار و اتاق روبرو شدند که ایران خودرو با اعلام فراخوان نسبت به حل این مشکل اقدام کرد.

 

مناسب ترین محصول برای وانت آریسان

بهترین و مناسب ترین باتری وانت آریسان از میان باطری های ایرانی و ساخت داخل، باطری آرمو و باطری واریان محصول شرکت صبا باتری و یا باطری ایرانی اوربیتال وان محصول مرغوب و باکیفیت سپاهان باتری و باتری ولگا محصول شرکت نیرو گستران خراسان است. در صورت تمایل به استفاده از باتری های خارجی به ویژه باتری کره ای، پیشنهاد کارشناسان فروشگاه آنلاین باطری ماشین – بزرگترین فروشگاه فروش باتری ایرانی و خارجی و نیز باطری ups – استفاده از باتری شرکت های کره ای مثل باتری پوما و باطری دلکور کره می باشد. جهت خرید باتری ماشین برای خودروی خود از وب سایت ما دیدن نمایید.

برای انتخاب باتری مناسب ماشین خود با کارشناسان ما در این فروشگاه از طریق شماره تماس های ذیل تماس حاصل نمایید.

 

۰۲۱-۵۵۴۸۴۳۰۱

 

۰۲۱-۵۵۴۸۴۳۰۲