مشخصات باتری نیسان پاترول

 

در روزگاری نسبتاً دور، نیسان پاترول تنها شاسی‌بلند بازارمان بود که همچنان روی خط تولید قرار داشت و با قیمت بسیار گرانش صرفاً نیازهای اغنیا را برطرف می‌نمود. اما پس از توقف تولید در سال 1382 و در ادامه آن عرضه خودروهای مدرن‌تر از جمله کراس‌اوورهای فانتزی مردم دیگر رغبتی به این خودرو خشک و پرمصرف نشان ندادند. تا اینکه تب آفرودسواری میان جوانان شدت گرفت. در این شرایط فقط چند گزینه‌ محدود پیش روی علاقه‌مندان به طبیعت‌گردی وجود داشتند که آنها هم با قیمت‌های سرسام آورشان از دسترس عموم مردم خارج بودند و همین نکته پیرمرد ژاپنی قصه ما را یک بار دیگر سر زبان‌ها انداخت. نیسان پاترول مونتاژ داخل در حقیقت نسل سوم یا همان سری 160 می‌باشد که در مدل‌های 2 و 4 در با موتورهای 4 و 6 سیلندر بوسیله پارس‌خودرو به بازار عرضه شد. برای خرید باتری نیسان پاترول با ما تماس بگیرید.

 

 

نقاط قوت و ضعف پاترول

 

  • توانایی آفرود
  • فضای داخلی مناسب
  • دوام فنی
  • بازار دست دوم
  • سواری خشک
  • فرمان‌پذیری
  • مصرف سوخت بالا
  • عایق‌بندی ضعیف

 

 

قیمت باتری نیسان پاترولباتری فابریک نیسان پاترول

 

باتری نیسان پاترول، از نوع ۱۲ ولت پایه بلند با ظرفیت ۷۰ آمپر است. اما بنا به نیاز کاربر و استفاده از سیستم‌های صوتی حرفه‌ای یا چراغ‌های پرنور و تقویت شده، می‌توان از باتری‌های ۷۴ آمپر، ۸۰ آمپر و حتی ۹۰ آمپر هم برای پاترول استفاده کرد. محلی که برای قرارگیری باتری پاترول در نظر گرفته شده دارای ابعاد ۲۵.۵*۱۷.۵*۲۲.۵ است. بهتر است برای پاترول از باتری اتمی استفاده شود. این نوع از باتری‌ها عمر بیشتری نسبت به باتری اسیدی داشته و مراقبت و نگهداری از آن‌ها به طور کلی راحت‌تر است. اما بهتر است به صورت دوره‌ای از سلامت باتری اطمینان حاصل کنید. عمر باتری‌های اتمی بین ۱.۵ تا ۳ سال است که بستگی زیادی به نحوه استفاده از آن و کیفیت باتری دارد.

 

 

 

باطری اصلی پاترول

 

  • ظرفیت باتری اصلی: 70 آمپر ساعت – 70AH
  • ولتاژ باتری: 12 ولت
  • مدل باتری: سیلد اتمی
  • چینش قطبها: پایه بلند قطب راست

 

 

راهنمای خرید باتری نیسان پاترول

 

به عنوان یک راهنمای خرید باتری مناسب برای نیسان پاترول حتما مطابق با میزان مصرف لوازم جانبی برقی و صوتی که به سیستم فابریک خودرو اضافه نموده اید از باتری با ظرفیت مناسب استفاده نمایید. زیرا در غیر اینصورت به لوازم برقی و البته به باطری ماشین آسیب وارد می شود. از بهترین باتری با کیفیت با آمپر 70 برای نیسان پاترول بهره ببرید. از میان باتری های ایرانی صبا باتری، سپاهان باتری و برنا باتری در ردیف اول کیفیت نسبت به قیمت قرار دارند و از هر دو نوع باتری اسیدی و اتمی تولید می کنند. تولید کنندگان باتری های ایرانی در سالهای اخیر با استفاده از تکنولوژی روز و فناوری جدید توانسته اند استانداردهای تولیدات خود را افزایش دهند. همچنین این باتری ها دارای گارانتی هستند. باطری های ایرانی نسبت به انواع باتری کره ای قیمت پایین تری دارد.

 

 

گارانتی باتری نیسان پاترول

 

در مورد باطریهای ایرانی تمام گارانتیها شرکتی میباشند. یعنی شما از هر کجا این باطری را خریده باشید برای استفاده از گارانتی باید به نمایندگی باتری مراجعه کنید. مدت گارانتی هر محصول بستگی به عوامل مختلفی دارد که کارخانه تولید کننده با در نظر گرفتن آنها مدت زمان گارانتی را تعیین می کنند. از جمله عوامل تاثیر گذار در مدت گارانتی برند باتری،نوع خودرو و باتری می باشد.

در هنگام خرید باتری های ایرانی یک عدد کارت گارانتی به شما داده خواهد شد. باتری های خارجی نیز مانند باتری های ایرانی دارای کارت گارانتی میباشند و یکی از نشانه های باتری های قاچاق نداشتن کارت گارانتی است که کاملا غیر معتبر و غیر قانونی میباشد.

خرید باتری نیسان پاترول

قیمت باتری پاترول

 

  1. کشور سازنده باتری ماشین
  2. شرکت سازنده باتری
  3. نوع اتمی یا اسیدی بودن باتری
  4. ظرفیت آمپراژ باتری خودرو
  5. تاریخ اعتبار گارانتی باتری
  6. تاریخ سال ساخت باتری

 

 

تعویض باطری توسط افراد متخصص

 

تعویض باتری خودرو توسط افراد فاقد دانش فنی ممکن است موجب وارد آمدن آسیب جدی به سیستم برقی خودرو شود. کارشناسان فروشگاه آنلاین باطری ماشین دوره های فنی و تخصصی برق و الکتریک خودرو را گذرانده اند. فلذا با سیستم های برقی و الکترونیک خودروهای داخلی و خارجی کاملاً آشنایی و مهارت دارند. به همین دلیل موارد ریز بسیار مهمی مانند نصب باتری مناسب شرایط آب و هوایی منطقه محل سکونت شما را در نظر می گیرند.

 

 

021-55484301

 

021-55484302