باتری خودرو چانگان cs35 و ویژگی های آن

 

مشخصات باتری خودرو چانگان cs35 چیست؟

ولتاژ: ۱۲ ولت (V)
آمپر ساعت: باطری ۶۰ آمپر الی ۸۰ آمپر (AH)
بیشترین مقدار فضا برای باتری (طول *عرض*ارتفاع) : ۲۳*۱۸*۲۶ سانتی متر
نوع باتری: هر دو نوع باتری اسید شارژ و باتری سیلد را می توان نصب کرد.

 

متخصصان فروشگاه آنلاین باتری ماشین، باطری زیر را پیشنهاد می کنند :

ولتاژ: ۱۲ ولت (V)
آمپر ساعت: ۷۰ آمپر (AH)
بیشترین میزان فضا برای باتری (طول *عرض*ارتفاع) : ۲۳*۱۸*۲۶ سانتی متر
نوع باتری: باطری سیلد

 

مروری بر مشخصات فنی خودرو چانگان CS35 :

آمبپر باطری خودرو چانگان CS35 بهترین باطری چانگان cs35چانگان CS35، خودروی کراس اوور ساخت کشور چین، اولین اتومبیل شاسی بلند از این شرکت چانگان می باشد. که ابتدا در قالب SUV اولین بار در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۱ پا به عرصه ظهور گذاشت، اما در اکتبر سال ۲۰۱۲ رسما روانه بازار چین شد.

حجم موتور این خودرو ۱۵۹۸ سی سی است و موتور دارای ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه است. علاوه بر این دارای جعبه دنده ۴ سرعته می باشد. حداکثر سرعت آن ۱۸۰ کیلومتر در ساعت و ۱۲۳ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه می باشد.

با وجود نقایصی که این خودروی چینی دارد، اما موفق به اخذ استاندارد آلایندگی یورو ۴ شده است. مصرف سوخت داخل شهر آن ۱۵ لیتر در هر صد کیلومتر و مصرف سوخت خارج از شهر حدود ۵٫۸ لیتر در هر صد کیلومتر است.

 

مناسب ترین باتری خودرو چانگان cs35 :

فروشگاه آنلاین باتری ماشین به عنوان نماینده فروش باتری خودرو چانگان cs35 و سایر باتری های خودروهای ایرانی و خارجی عرضه کننده انواع باتری های ایرانی و خارجی به ویژه باطری های کره ای می باشد.

باتری های عرضه شده در این فروشگاه دارای گارانتی معتبر و بر اساس جدیدترین تاریخ مصرف به مشتریان عرضه می شود. برای خرید باتری خودرو اعم از ایرانی یا کره ای، با همکاران ما در واحد فروش از طریق شماره های زیر تماس حاصل نمایید:

 

۰۲۱-۵۵۴۸۴۳۰۱

 

۰۲۱-۵۵۴۸۴۳۰۲