بهترین مارک باتری ماشین لکسوس IS300

 

مشخصات باتری ماشین لکسوس

چه باتری برای لکسوس IS300 مناسب است ولتاژ : ۱۲ ولت
آمپر ساعت : ۶۰ تا ۸۰ آمپر
کمترین مقدار فضا برای باتری (طور*عرض*ارتفاع) : ۲۳*۱۸*۳۰ سانتی متر
نوع باتری : هر دو نوع باطری اسید شارژ و باطری سیلد را می توان بر روی این ماشین نصب نمود.

 

پیشنهاد کارشناسان فروشگاه باتری ماشین برای خودرو لکسوس IS300 :

ولتاژ : ۱۲ ولت
آمپر ساعت : ۷۰ آمپر
بیشترین مقدار فضا برای باتری (طول*عرض*ارتفاع) : ۲۳*۱۸*۳۰ سانتی متر
نوع باتری : باطری سیلد

 

خودرو لکسوس IS300 و مشخصات فنی آن :

لکسوس IS300 محصول نخستین بار در سال ۲۰۰۶ شرکت خودروسازی لکسوس ژاپن پا به عرصه وجود گذاشت، از ویژگی های آن این است که موتور آن ۶ سیلندر ۲۴ سوپاپه و دارای شش جعبه دنده خودکار است. حجم موتور آن ۲۹۹۵ سی سی و دارای استاندارد آلایندگی یورو ۴ می باشد. لکسوس IS300 در نسخه ۲۰۱۸ چهره ای کاملاً جدید پیدا کرده و فیس لیفت نسبتاً خوبی از آن ارایه شده و با موتور ۲ لیتری توربو عرضه می شود. این خودرو کم خرج، رقیب قدرتمندی برای خودروهای آلمانی به شمار می رود.

 

باتری ماشین لکسوس IS300 چند امپر است ؟

آمپر باطری مناسب لکسوس lexus IS300 قیمت باطری لکسسبهترین و مناسب ترین باتری برای لکسوس IS300 ، از میان باتری های ایرانی ما باتری هایی مثل اوربیتال وان سپاهان باتری و یا باتری سوزوکی و باطری توربو را به مشتریان گرامی توصیه می کنیم.

اما چنانچه تمایلی به استفاده از باتری های ایرانی ندارید و می خواهید از باتری های خارجی استفاده نمایید، ما باتری های کره ای مثل باطری دلکور و باطری پوما را به مشتریان ارجمند پیشنهاد می کنیم.

همانطور که می دانید، فروشگاه آنلاین باتری ماشین، عرضه کننده انواع باتری های ایرانی و خارجی به ویژه باطری های کره ای بوده و نماینده رسمی شرکت های تولید کننده باتری های باکیفیت مثل، باتری های صبا باتری، سپاهان باتری، باتری سوزوکی و باطری توربو ، نیروگستران خراسان (باتری ولگا)، می باشد.

جهت خرید باتری اتمی و یا اطلاع از قیمت باتری ماشین صبا باتری از وب سایت ما دیدن نمایید و یا برای انتخاب بهترین و مناسب ترین باتری برای خودرو خود؛ با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

 

۰۲۱-۵۵۴۸۴۳۰۱

 

 

۰۲۱-۵۵۴۸۴۳۰۲