آشنایی با باتری ماشین سانگ یانگ موسو

 

 

مشخصات باطری اتمی ماشین سانگ یانگ موسو

بهترین باطری اتمی مناسب خودرو سانگ یانگ موسوولتاژ: ۱۲ ولت (V)
آمپر ساعت:  باطری ۶۰ آمپر الی ۸۰ آمپر ترمینال معکوس (L)
بیشترین مقدار فضا برای باتری (طول *عرض*ارتفاع) : ۲۳*۱۸*۳۰ سانتی متر
نوع باتری: هر دو نوع باتری اسید شارژ و سیلد را می توان برای این خودرو نصب کرد.

 

پیشنهاد فروشگاه اینترنتی باتری ماشین برای خودرو موسو :

ولتاژ باطری : ۱۲ ولت
آمپر ساعت:  باطری ۷۰ آمپر ساعت
حداکثر فضا برای باتری (طول *عرض*ارتفاع) : ۲۳*۱۸*۳۰ سانتی متر

 

نوع باطری مناسب برای خودرو موسو سانگ یانگ :

هر دو نوع باطری اتمی و اسیدی را می توان بر روی خودرو سانگ یانگ موسو نصب کرد ولی باطری اتمی به علت طول عمر بیشتر و کیفیت بهتر بر ای موسو مناسب تر می باشد.

 

جانمایی باتری ماشین سانگ یانگ موسو

باتری سانگ یانگ موسو داخل موتور قرار گرفته است. قطب مثبت عقبتر و قطب منفی (اتصال بدنه) جلوتر واقع  است. تشخیص قطب های مثبت و منفی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. اتصال معکوس قطب ها علاوه بر آسیب سیستم برق و سیم کشی خودرو می تواند باعث حادثه و یا حتی آتش سوزی شود.

 

باتری های مناسب برای سانگ یانگ موسو :

مناسب ترین باطری خودرو سانگ یانگ موسواز بین باتری های ایرانی می توان از محصولاتی مانند باتری اوربیتال وان و یا باطری سیلور پلاس سپاهان باتری و یا باطری ولگا و باطری واریان و آرمو صبا باتری و نیز باطری سوزوکی استفاده نمود. این باتری در بین باتری های ایرانی از قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالایی برخودارند. چنانچه تمایل به استفاده از باتری های خارجی را دارید، ما به شما استفاده از باتری های کره ای به ویژه باتری تایگر، باطری پوما و یا باتری دلکور را پیشنهاد می دهیم. این باتری ها دارای کیفیت بالایی هستند. شایان ذکر است که این فروشگاه تمامی باتری ها را با ضمانت نامه ۶ ماهه به مشتریان گرامی عرضه می نماید.

بیشترین آمپر مناسب باطری خودرو موسو

باطری فابریک موسو ۸۰ آمپر می باشد ولی اگر بر روی ماشین لوازم برقی اضافه مانند سیستم صوتی نصب کرده اید می توانید هنگام تعویض باطری ۹۰ آمپر و یا ۱۰۰ آمپر بر ای موسو نصب کنید. اگر این ماشین به علت ضعیف شدن باطری روشن نمی شود فقط از روش باطری کمکی هم آمپر برای روشن کردن خودرو استفاده کنید. هنگامی که خودرو خاموش است هرگز سیستم صوتی و ضبط را روشن نکنید این کار باعث کاهش عمر باطری می شود.

نکته در مورد فروش باتری سانگ یانگ موسو

زمانی که عمر باتری سانگ یانگ موسو به اتمام می رسد ممکن است برخی اختلالات در عملکرد خودرو مشاهده نمایید. مثلاً برف پاک کن ناگهان شروع به کار می کند بدون اینکه شما مقصر باشید! در صورت وقوع این قبیل اختلالات اصلاً نگران نباشید چون ماشین شما نیاز به یک منبع انرژی جدید دارد! برای این منظور تنها کافیست با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید. کارشناسان ما در اسرع وقت مشکل شما و خودرو شما را مرتفع خواهند نمود.

 

 

۰۲۱-۵۵۴۸۴۳۰۱

 

۰۲۱-۵۵۴۸۴۳۰۲