مناسب ترین باتری خودرو برلیانس h320

مناسب ترین باتری خودرو برلیانس h320

ولتاژ: ۱۲ ولت (V)
آمپر ساعت: ۵۵ الی ۶۲ آمپر (AH)
بیشترین مقدار فضا برای باتری (طول *عرض*ارتفاع) : ۲۰*۱۸*۲۴ سانتی متر
نوع باتری: هر دو نوع باتری اسید شارژ و سیلد را می توان برای این خودرو نصب کرد.

 

مشخصات فنی خودروی برلیانس Brilliance H320

باتری ماشین برلیانس H320 چند آمپر استخودرو برلیانس Brilliance H320 محصول سال ۲۰۱۶ شرکت خودروسازی برلیانس چین می باشد که در سال های اخیر همکاری نزدیکی با خودروسازی بی ام دبلیو نیز داشته است. در حال حاضر محصولات این شرکت به کشورهایی همچون روسیه، استرالیا، کره جنوبی، شیلی، کلمبیا، مصر، کویت و الجزایر صادر می ‌شوند. این خودرو هاچبک، با همکاری گروه خودروسازی پارس خودرو در ایران مونتاژ می شود.

این خودرو دارای ۴ سیلندر خطی ۱۶ سوپاپه است و دارای چهار دنده اتوماتیک می باشد. این خودرو توانسته استاندارد آلایندگی یورو ۴ رو کسب نماید. برلیانس H320، مدل هاچ بک محصول H330 است که در دو مدل دستی و اتوماتیک در پارس خودرو تولید می شود.

 

نمایندگی فروش باتری خودرو برلیانس h320 و سایر باتری ها

جهت خرید باطری ماشین اعم از باتری ماشین های خارجی یا ایرانی و نیز خرید باطری های ایرانی و خارجی از جمله باطری های کره ای، می توانید از سایت ما دیدن نمایید. قیمت باتری خودرو در این سابت به روز می باشد و این فروشگاه نمایندگی فروش باتری هایی ازقبیل باتری سوزوکی؛ باطری توربو، باطری سیلور پلاس، باطری آرمو و واریان صبا باتری و یا باتری ولگا و اوربیتال وان سپاهان باتری می باشد. علاوه بر این فروشگاه باتری ماشین ، نمایندگی رسمی فروش باتری های کره ای مرغوب و باکیفتی مثل باطری دلکور، باطری پوما و باطری تایگر می باشد.
جهت اطلاع از قیمت باطری اتمی و یا کسب اطلاعات در زمینه انتخاب مناسب ترین باطری برای خودروی خود و یا سایر سوالات فنی در این زمینه، می توانید با شماره های زیر با همکاران و کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

۰۲۱-۵۵۴۸۴۳۰۱

 

۰۲۱-۵۵۴۸۴۳۰۲