باطری مناسب خودرو برلیانس H220

 

چه باطری برای ماشین برلیانس H220 مناسب است؟

 

ولتاژ: ۱۲ ولت (V)
آمپر ساعت: ۵۵ الی ۶۲ آمپر (AH)

چه باطری برای ماشین برلیانس H220 مناسب استبیشترین مقدار فضا برای باتری (طول *عرض*ارتفاع) : ۲۰*۱۸*۲۴ سانتی متر
نوع باتری: هر دو نوع اسید شارژ و سیلد را می توان بر روی این ماشین نصب نمود.

 

پیشنهاد کارشناسان فروشگاه آنلاین باتری ماشین جهت خرید باتری ماشین برلیانس H220

ولتاژ: ۱۲ ولت (V)
آمپر ساعت: باطری ۶۰ آمپر (AH)
بیشترین میزان فضا برای باتری (طول *عرض*ارتفاع) : ۲۰*۱۸*۲۴ سانتی متر
نوع باتری: باطری سیلد

 

آشنایی با خودروی برلیانس H220

این خودرو با همکاری مشترک سایپا و شرکت برلیانس چین تولید می شود. گیربکس آن از نوع هاچ بک چینی به صورت سفارشی در ۲ نمونه ۵ سرعته دستی و ۶ سرعته اتوماتیک AMT تولید می شود، به یک موتور ۱٫۵ لیتری با ۱۰۳ اسب بخار قدرت تجهیز شده است از جمله امکانات این خودرو می توان به مواردی از قبیل، ایربگ راننده و سرنشین، سانروف برقی، کامپیوتر اطلاعات سفر، مجهز به سیستم پیشرفته ترمز EBD+ABS، سنسور پارک دنده عقب، شیشه بالابرهای برقی جلو و عقب ، سیستم صوتی و تصویری مجهز به شش بلندگو ، رادیو ، USB پورت ، CD PLAYER اشاره کرد.

 

فروش باتری ماشین برلیانس H220

 

باطری خودرو برلیانس H220فروشگاه آنلاین باطری ماشین، نمایندگی مجاز فروش انواع باتری خوردو های ایرانی و خارجی از جمله، نماینده رسمی صبا باتری، سپاهان باتری و نیرو گستران خراسان (باتری ولگا ) می باشد. از جمله باتری های عرضه شده در این مرکز می توان به مواردی از قبیل باتری اوربیتال وان سپاهان باتری، باتری های آرمو و واریان صبا باطری، باتری ولگا محصول باکیفیت نیرو گستران خراسان و نیز نماینده رسمی فروش باتری های باکیفیت کره ای از قبیل باتری دلکور و باطری پوما می باشد.

این فروشگاه علاوه بر این، نمایندگی رسمی فروش باتری ولگا و باتری سوزوکی است. باتری یو پی اس (باطری ups) نیز از دیگر محصولاتی است که در این فروشگاه به مشتریان گرامی عرضه می شود.

چنانچه به دنبال خرید یک باتری خوب و باکیفیت برای خودروی خود می باشد، و یا برای خرید باتری خودرو خود نیاز به راهنمایی دارید، کافیست از طریق شماره های زیر با همکاران ما در واحد فنی و فروش تماس حاصل نمایید :

 

۰۲۱-۵۵۴۸۴۳۰۱

 

۰۲۱-۵۵۴۸۴۳۰۲