مشخصات باتری خودرو کیا کارنز

 

برای آشنایی بیشتر با باتری خودرو کیا کارنز در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

 

باتری فابریک اتمی ماشین کیا کارنز

ولتاژ: ۱۲ ولت (V)
ویژگی باطری ماشین کیا کارنزآمپرساعت: ۶۰ تا ۸۰ آمپر ترمینال معکوس (L)
بیشترین فضا برای باتری (طول *عرض*ارتفاع) : ۲۳*۱۸*۳۰ سانتی متر
نوع باتری: هر دو نوع اسید شارژ و سیلد

 

پیشنهاد کارشناسان ما برای باتری خودرو کیا کارنز

ولتاژ : ۱۲ ولت
آمپر ساعت : باطری ۷۰ آمپر
بیشترین فضا برای باتری (طول *عرض*ارتفاع) : ۲۳*۱۸*۳۰ سانتی متری
نوع باطری : باتری سیلد

 

آشنایی با خودرو کیا کارنز

کیا کارنز ( Carens ) در سال ۱۹۹۹ توسط خودروساز کره ای ، کیاموتورز معرفی شد. این خودرو در آمریکا با نام روندو ( Rondo ) شناخته می شود. کیا کارنز جزو خودروهای چند منظوره شهری یا همان مینی ون ها قرار می گیرد.

در ایران سومین نسل از این خودرو با جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک، موتور ۲ لیتری و با قدرت ۱۶۶ اسب بخار و مصرف سوخت مناسب (ترکیبی) ۷٫۹ لیتر در صد کیلومتر توسط اطلس خودرو عرضه می شود.

شرکت کیا تجهیزات و امکاناتی رفاهی و ایمنی زیادی همانند یک خودرو لوکس برای این محصول در نظر گرفته است. با فضای ۷ سرنشینه خودرویی است که برای مسافرت های طولانی مناسب است. همچنین زمانی که به فضای بار بیشتری نیاز داشته باشید با تا کردن صندلی های ردیف سوم و حتی دوم فضای جاداری برای وسایلتان فراهم می شود.

کیا کارنز هم مانند برادر بزرگ تر خود از ضعف انتقال قدرت پیشرانه ماشین به چرخ های جلو رنج میبرد که باعث می شود تا کمی در انتخاب کیا کارنز با توجه به ابعاد ماشین و قدرت موتور کیا کارنز تامل کنید. سواری کیا کارنز مناسب خانواده ها است و فضای کابین ماشین هم راحت و کاربردی بر همین اساس طراحی شده است اما در طراحی قسمت هایی از بخش فنی ماشین مانند سیستم تعلیق یا شاسی ماشین بیش از حد ساده است و همین موضوع باعث شده است تا کیا کارنز چندان مناسب ترافیک شهری نباشد و عملکرد این مشخصات باتری خودرو کیا کارنزماشین در جاده فقط لذت بخش باشد.

 

بهترین مارک باتری برای خودرو کیا کارنز

از میان باتری های ایرانی مناسب این خودرو می توان به باتری اوربیتال وان سپاهان باتری، باطری واریان، باتری آرمو ازمحصولات مرغوب صبا باتری و نیز باطری سوزوکی و باتری ولگا محصول شرکت نیرو گستران خراسان اشاره کرد. چنانچه تمایلی به استفاده از باتری های ایرانی ندارید و قصد خرید باتری های خارجی را دارید، پیشنهاد ما به شما دوستان عزیز استفاده از باتری های مرغوب کره ای همانند باتری دلکور و باطری پوما، باتری چیتا، باطری سولایت می باشد.

جهت خرید هریک از باتری های فوق می توانید با کارشناسان ما در فروشگاه آنلاین باتری ماشین تماس حاصل نمایید. شایان ذکر است که باتری های عرضه شده در این فروشگاه باتری های اصل بوده و تقلبی نیستند. کلیه باتری های این فروشگاه اعم از باتری های ایرانی و یا  کره ای، دارای گارانتی معتبر بوده و طبق جدیدترین تاریخ مصرف در اختیار مشتریان گرامی قرار می گیرند. فروشگاه آنلاین باتری ماشین نماینده رسمی صبا باتری، سپاهان باتری، باطری سوزوکی و باتری توربو و برخی از باتری های کره ای از جمله باتری پوما و دلکور می باشد.
برای تهیه مناسب ترین باطری برای خودروی خود با کارشناسان ما در این فروشگاه با شماره های زیر تماس بگیرید :

 

۰۲۱-۵۵۴۸۴۳۰۱

 

۰۲۱-۵۵۴۸۴۳۰۲