مناسب ترین باتری خودرو نیسان قشقایی

 

مشخصات باتری خودرو نیسان قشقایی چیست؟

ولتاژ: ۱۲ ولت (V)
آمپر ساعت: ۶۰ الی ۸۰ آمپر (AH)
باتری خودرو نیسان قشقایی چند آمپر استبیشترین مقدار فضا برای باتری (طول *عرض*ارتفاع) : ۲۳*۱۸*۳۰ سانتی متر
نوع باتری: هر دو نوع اسید شارژ و سیلد را می توان بر روی این ماشین نصب نمود.

 

پیشنهاد فروشگاه آنلاین باطری ماشین برای این خودرو

ولتاژ: ۱۲ ولت (V)
آمپر ساعت: ۷۰ آمپر (AH)
بیشترین میزان فضا برای باتری (طول *عرض*ارتفاع) : ۲۳*۱۸*۳۰ سانتی متر
نوع باتری: باطری سیلد

 

معرفی خودرو نیسان قشقایی

خودرو قشقایی محصول باکیفیت شرکت خودروسازی نیسان ژاپن که تولید آن در سال ۲۰۰۷ آغاز شد، خودرویی است که در ایران توسط شرکت خودروسازی سایپا مونتاژ می شود. نیسان قشقایی یک خودرو SUV است و از ویژگی های آن طراحی قوی، عملکرد مناسب گیربکس و سرهم کردن مناسب قطعات می باشد. موتور این خودرو از نوع ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ است و حجم موتور آن ۲۰۰۰ سی سی می باشد.

دارای ۶ جعبه دنده خودرکار بوده و حداکثر سعت آن ۱۷۸ کیلومتر در ساعت و دارای استاندارد آلایندگی یورو ۴ می باشد. همچنین موتور این خودرو دارای مصرف سوخت ترکیبی آن برای مدل دو دیفرانسیل برابر ۸٫۳ و برای مدل تک دیفرانسیل ۸ می‌باشد. مدل موجود در ایران برای هر دو تیپ گیربکس اتوماتیک CVT دارد، همچنین CO2 خروجی آن برای این موتور ۲۰۰۰ سی‌سی برایر با ۱۹۴ واحد می‌باشد.

 

سفارش انواع باتری خودروبهترین باتری خودرو نیسان قشقایی

برای آن دسته از دوستانی که قصد خرید باتری خودرو نیسان قشقایی را دارند، همکاران ما باتری اوربیتال وان سپاهان باتری و باتری آرمو صبا باطری و باطری ولگا محصول شرکت نیرو گستران خراسان را پیشنهاد می کنند. چنانچه می خواهید از باتری خارجی استفاده کنید، ما به شما باطری کره ای پوما و یا باطری دلکور کره را پیشنهاد می کنیم.

ذکر این نکته ضروری است که کلیه باطری های این فروشگاه دارای گارانتی معتبر بوده و بر اساس جدیدترین تاریخ مصرف به مشتریان گرامی عرضه می شود. این فروشگاه نماینده رسمی شرکت سپاهان باتری، صبا باتری، شرکت نیرو گستران خراسان بوده و علاوه بر این عرضه کننده باتری یوپی اس نیز می باشد. چنانچه قصد خرید باتری سنگین را دارید با همکاران ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید. این شرکت عرضه کننده انواع باتری برای خودروهای سنگین از جمله ، باتری خودروی ون، وانت، مینی بوس، اتوبوس، انواع کشنده، بیل مکانیکی و … می باشد.

علاوه بر این جهت اطلاع از قیمت باطری ماشین اعم از اتومبیل های ایرانی یا خارجی از وب سایت ما دیدن نمایید و یا با مشاوران ما تماس بگیرید. در صورتی که قصد خرید باتری خودرو نیسان قشقایی خود را دارید و یا درصدد کسب اطلاعات بیشتر برای انتخاب باتری مناسب برای این خودرو می باشید، می توانید از طریق شماره های زیر با همکاران ما تماس حاصل نمایید.

 

 

۰۲۱-۵۵۴۸۴۳۰۱

 

۰۲۱-۵۵۴۸۴۳۰۲