مناسب ترین باطری ماشین رنو ساندرو B90

 

مشخصات باتری خودرو رنو ساندرو

ولتاژ: ۱۲ ولت (V)
آمپر ساعت: باتری ۶۶ آمپر الی ۷۴ آمپر (AH)
مناسب ترین باتری خودرو رنو ساندروبیشترین مقدار فضا برای باتری (طول *عرض*ارتفاع) : ۲۰*۱۸*۲۸ سانتی متر
نوع باتری: هر دو نوع اسید شارژ و سیلد را می توان بر روی این ماشین نصب نمود.

 

توصیه کارشناسان فروشگاه آنلاین باتری ماشین جهت انتخاب باتری خودرو رنو ساندرو (B90)

ولتاژ: ۱۲ ولت (V)
آمپر ساعت: باطری ۷۴ آمپر (AH)
بیشترین میزان فضا برای باتری (طول *عرض*ارتفاع) : ۲۰*۱۸*۲۸ سانتی متر
نوع باتری: باطری سیلد

 

معرفی اجمالی خودرو رنو ساندرو B90

رنو ساندرو B90 محصول مشترک کمپانی رنو و شرکت پارس خودرو می باشد که در سال ۹۴ خط تولید آن در ایران آغاز شد. این خودرو هاچ بک مدرنی است که دارای وژگی هایی مثل استحکام و رانندگی پویا می باشد. این ماشین با استفاده از آخرین استانداردهای ایمنی اتحادیه اورپا، دارای فضای داخلی مناسب و محفظه جادار می باشد. این خودرو که در دو تیپ دستی و اتومات تولید می شود، در طراحی المان های آن از المان های ال ۹۰ استفاده شده است با این حال این خودرو نمونه اصلاح شده از طرح کابین لوگان (تندر ۹۰) می باشد. این ماشین دارای موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه می باشد که حجم موتور آن ۱۵۹۸ سی سی می باشد. دارای ۴ دنده خودکار بوده و دارای استاندارد آلایندگی یورو ۴ است.

 

ویژگی باتری خودرو رنو ساندرو  B90

از باتری های معتبر و باکیفیت ایرانی که برای ماشین رنو ساندرو B90 مناسب است می توان به باتری سوزوکی، باطری توربو، باطری اوربیتال وان محصول شرکت سپاهان باطری و نیز باتری فابریک خودرو رنو ساندروباطری واریان و آرمو محصول شرکت صبا و باتری اشاره کرد.

در صورت تمایل به استفاده از باطری های خارجی، ما به شما باطری های کره ای باکیفیت در ایران که دارای گارانتی معتبر می باشند نظیر باطری دلکور و باطری پوما را پیشنهاد می دهیم.

برای خرید هریک از باتری های فوق می توانید با کارشناسان ما در فروشگاه آنلاین باتری ماشین تماس حاصل بگیرید. ذکر این نکته ضروری است که باتری های عرضه شده در این فروشگاه باتری های اصل بوده و تقلبی نیستند و همگی دارای گارانتی معتبر بوده و بر اساس جدیدترین تاریخ مصرف در اختیار مشتریان گرامی قرار می گیرند.

فروشگاه آنلاین باتری ماشین نماینده رسمی صبا باتری، سپاهان باتری، باطری سوزوکی و باتری توربو ، باطری ولگا محصول شرکت نیرو گستران خراسان و برخی از باتری های کره ای از جمله باتری پوما و دلکور می باشد. این مرکز همچنین عرضه کننده انواع باتری یو پی اس (باطری ups) می باشد.

جهت خرید باطری خودرو و یا انتخاب مناسب ترین باطری ماشین، خرید باطری ups ، می توانید با کارشناسان ما در این فروشگاه با شماره های ذیل تماس حاصل نمایید :

 

۰۲۱-۵۵۴۸۴۳۰۱

 

۰۲۱-۵۵۴۸۴۳۰۲