چه باتری برای خودرو تیبا ۲ مناسب است؟

 

برای آشنایی بیشتر با باتری خودرو تیبا هاچ بک با ما همراه شوید.

 

مشخصات باتری فابریک ماشین تیبا ۲ (تیبا هاچ بک)

ولتاژ: ۱۲ ولت (V)
فروش باتری خودرو تیبا 2 هاچ بکآمپرساعت: باطری ۵۵ آمپر الی ۶۲ آمپر (AH)
بیشترین فضا برای باتری (طول *عرض*ارتفاع) : ۱۸*۱۸*۲۳ سانتی متر
نوع باتری: هر دو نوع اسید شارژ و سیلد را می توان بر روی این خودرو نصب نمود.

 

توصیه کارشناسان ما جهت انتخاب باتری خودرو تیبا هاچ بک

 

ولتاژ: ۱۲ ولت (V)
آمپرساعت: ۵۵ آمپر (AH)
بیشترین فضا برای باتری (طول *عرض*ارتفاع) : ۱۷*۱۸*۲۳ سانتی متر
نوع باتری: باطری سیلد

 

معرفی اجمالی خودرو تیبا ۲

خودرو تیبا ۲ محصول شرکت سایپا که به تیبا هاچ بک نیز مشهور است، خودروی است که در سال ۱۳۹۱ توسط این شرکت خودروسازی روانه بازار خودرو ایران شد. این خودرو که به عنوان یک سدان خانوادگی طراحی شده و به آهوی ایرانی نیز لقب گرفته، نکات مثبتی دارد از جمله اینکه : دارای طراحی ارتقا یافته بهتری نسبت به پراید بوده، دارای مصرف سوخت کم و گستردگی خدمات پس از فروش می باشد. این خودروی میهنی، دارای چهار سیلندر خطی و گیربکس دستی ۵ سرعته می باشد. سیستم سوخت رسانی آن از نوع انژکتوری بوده و نوع فرمان آن هیدرولیک می باشد.

 

مناسب ترین باتری خودرو تیبا ۲

مشخصات باتری خودرو تیبا 2از باتری های معتبر و باکیفیت ایرانی که برای ماشین تیبا ۲ مناسب است می توان به باطری ولگا محصول نیرو گستران خراسان، باطری سوزوکی، باطری اوربیتال وان محصول شرکت سپاهان باطری و نیز باطری واریان محصول صبا باتری اشاره کرد.

چنانچه تمایل به استفاده از برندهای خارجی به ویژه برندهای کره ای دارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از باتری هایی مثل باتری دلکور، باطری پوما و …. می باشد. برای خرید هریک از باتری های فوق می توانید با کارشناسان ما در فروشگاه آنلاین باتری ماشین تماس حاصل بگیرید.

مشریان گرامی توجه داشته باشند که باتری های عرضه شده در این فروشگاه باتری های اصل بوده و تقلبی نیستند، کلیه باتری های این فروشگاه اعم از باتری های ایرانی و یا باطری های کره ای، دارای گارانتی معتبر بوده و بر اساس جدیدترین تاریخ مصرف در اختیار مشتریان ارجمند قرار می گیرند.

فروشگاهباتری ماشین، نماینده رسمی صبا باتری، سپاهان باتری، باطری سوزوکی و باتری ولگا و برخی از باتری های کره ای از جمله باتری پوما و دلکور می باشد.

برای خرید مناسب ترین باطری برای خودرو خود و یا انتخاب مناسب ترین باتری، می توانید با کارشناسان ما در این فروشگاه با شماره های ذیل تماس حاصل نمایید :

 

۰۲۱-۵۵۴۸۴۳۰۱

 

۰۲۱-۵۵۴۸۴۳۰۲