معرفی باتری خودرو برلیانس h230

 

 

کدام باطری برای برلیانس H230 مناسب است؟

ولتاژ: ۱۲ ولت (V)
آمپر ساعت: ۵۵ الی ۶۲ آمپر (AH)
بیشترین مقدار فضا برای باتری (طول *عرض*ارتفاع) : ۲۰*۱۸*۲۴ سانتی متر
نوع باتری: هر دو نوع باتری اسید شارژ و سیلد را می توان برای این خودرو نصب کرد.

توصیه کارشناسان ما برای انتخاب و خرید باتری خودرو برلیانس H230

مناسب ترین باتری خودرو برلیانس H230ولتاژ: ۱۲ ولت (V)
آمپر ساعت: باتری ۶۰ آمپر (AH)
بیشترین میزان فضا برای باتری (طول *عرض*ارتفاع) : ۲۰*۱۸*۲۴ سانتی متر
نوع باتری: باطری سیلد

 

مشخصات و ویژگی های خودرو برلیانس H230 :

خودرو برلیانس H230 محصول مشترک گروه خودروسازی سایپا و شرکت برلیانس چین است. گرچه طراحی این خودروی سدان در ایتالیا انجام شده و به عقیده کارشناسان، داشبورد این خودرو شباهت نزدیکی به برخی خودروها مانند سیتروین مدل C3 و DS3 دارد. برلیانس H230 دارای ستاره ایمنی از موسسه C-NCAP می باشد، این خودرو مجهز به سیتسم پیشرفته ترمز EBD+ABS بوده ، حجم موتور آن ۱۵۰۰ سی سی است دارای ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ می باشد. جعبه دنده آن نوع اتوماتیک و دارای ۶ جعبه دنده در جلو می باشد.

 

خدمات ما برای رفع مشکلات احتمالی برلیانس H230

– تست برق دزدی ماشین
– تست دینام برلیانس
– تعویض باتری اتمی این ماشین
– فروش باطری مناسب خودرو برلیانس H230 با گارانتی معتبر

 

توصیه کارشناسان جهت افزایش طول عمر باطری :

برای افزایش طول عمر باتری اتمی برلیانس H230 بهتر است سینی (قالب پلاستیکی که نگهدارنده باتری می باشد) را در صورت شکستگی همزمان با باتری ماشین تعویض نمایید.

 

 آمپر مناسب باطری ماشین برلیانس H230 فروش باطری خودرو

فروش باطری ماشین برلیانس H230 :

فروشگاه اینترنتی باتری ماشین، نمایندگی رسمی فروش انواع باتری خوردو های ایرانی و خارجی از جمله، نماینده رسمی صبا باتری، سپاهان باتری و نیرو گستران خراسان (باتری ولگا ) می باشد. از جمله باتری های عرضه شده در این مرکز می توان به مواردی از قبیل باتری اوربیتال وان سپاهان باتری، باتری های آرمو و واریان صبا باطری، باتری ولگا محصول باکیفیت نیرو گستران خراسان و نیز نماینده رسمی فروش باتری های باکیفیت کره ای از قبیل باطری پوما می باشد. این فروشگاه علاوه بر این، نمایندگی رسمی فروش باتری سوزوکی است. باتری یو پی اس (باطری ups) صبا باطری نیز از دیگر محصولاتی است که در این فروشگاه به مشتریان گرامی عرضه می شود.

چنانچه به دنبال خرید باتری خوب و باکیفیت برای خودروی خود می باشد، و یا برای خرید باتری خودرو خود نیاز به راهنمایی دارید، کافیست از طریق شماره های زیر با همکاران ما در واحد فنی و فروش تماس حاصل نمایید .علاوه بر این، چنانچه خودروی مورد نظر شما در فهرست باتری های مورد نیاز انواع خودروهای نبود، برای انتخاب بهترین و مناسب ترین باطری برای ماشین خود، از طریق شماره های فوق با کارشناسان ما تماس بگیرید تا همکاران ما در این مرکز شما را راهنمایی نمایند.

 

۰۲۱-۵۵۴۸۴۳۰۱

 

۰۲۱-۵۵۴۸۴۳۰۲