ویژگی های باتری ماشین آریو S300

 

مشخصات باتری خودرو آریو S300

ولتاژ: ۱۲ ولت (V)
آمپر ساعت: ۶۰ الی ۸۰ آمپر (AH) ترمینال معکوس (L)
بیشترین مقدار فضا برای باتری (طول *عرض*ارتفاع) : ۲۳*۱۸*۲۶ سانتی متر
نوع باتری: هر دو نوع اسید شارژ و سیلد را می توان بر روی این ماشین نصب نمود.

بهترین باتری ماشین سایپا آریو S300توصیه کارشناسان فروشگاه آنلاین باتری ماشین بزرگترین فروشگاه فروش انواع باتری خودروی ایرانی و خارجی – جهت انتخاب و خرید باتری مناسب خودروی آریو S300 به قرار زیر است:

ولتاژ: ۱۲ ولت (V)
آمپر ساعت: باتری ۷۰ آمپر (AH)
بیشترین میزان فضا برای باتری (طول *عرض*ارتفاع) : ۲۳*۱۸*۲۶ سانتی متر
نوع باتری: باطری سیلد

معرفی اجمالی خودرو آریو S300 :

خودروی آریو S300 محصول گروه خودروسازی سایپا می باشد که در چین با نام زوتای Z300 تولید می شود. حداکثر توان خروجی این خودرو ۱۲۰ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه می باشد. علاوه بر این، جعبه دنده آن از نوع اتومات بوده و ۴ حعبه دنده در جلو برای آن تعبیه شده است. آریو S300 دارای چهار سیلندر خطی مستقیم می باشد و دارای استاندارد آلایندگی یورو ۴ است. سیستم هوشمند مسیریاب (GPS) ، سنسور دنده عقب و سیستم مولتی مدیا از این محصول یک خودرو ایدآل برای خانواده ها بوجود آورده است.

مناسب ترین باتری خودرو آریو S300 :

از باتری های معتبر و باکیفیت ایرانی که برای ماشین آریو سایپا مناسب است می توان به باتری ولگا، باطری آرمو، باطری سوزوکی، باطری اوربیتال وان محصول شرکت سپاهان باطری و نیز باطری واریان محصول شرکت صبا باتری اشاره کرد. چنانچه تمایل به استفاده از برندهای خارجی به ویژه برندهای کره ای دارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از باتری هایی مثل باتری دلکور، باطری پوما، باطری گلوبال و …. می باشد. برای خرید هریک از باتری های فوق می توانید با کارشناسان ما در فروشگاه آنلاین باتری ماشین تماس حاصل بگیرید.

مشریان گرامی توجه داشته باشند که باتری های عرضه شده در این فروشگاه باتری های اصل بوده و تقلبی نیستند، کلیه باتری های این فروشگاه اعم از باتری های ایرانی و یا باطری های کره ای، دارای گارانتی معتبر بوده و بر اساس جدیدترین تاریخ مصرف در اختیار مشتریان ارجمند قرار می گیرند. فروشگاه آنلاین باتری ماشین نمایندگی رسمی صبا باتری، سپاهان باتری، باطری سوزوکی و باتری توربو و برخی از باتری های کره ای از جمله باتری پوما و دلکور می باشد. این مرکز همچنین عرضه کننده انواع باتری یو پی اس (باطری ups) می باشد.

برای خرید مناسب ترین باطری برای خودروی خود و یا انتخاب مناسب ترین باتری، می توانید با کارشناسان ما در این فروشگاه با شماره های ذیل تماس حاصل نمایید :

 

 

۰۲۱-۵۵۴۸۴۳۰۱

 

۰۲۱-۵۵۴۸۴۳۰۲