بررسی باتری تیبا صندوق دار

 

خودرو تیبا متولد سال ۱۳۸۷ از گروه خودروسازی سایپا و جایگزین خودرو ریو است. این خودرو در ابتدا با عنوان مینیاتور معرفی و رونمایی‌ شد اما به دلیل انتخاب نام غیر ایرانی آن، عنوان تیبا به معنی آهو برای آن انتخاب شد. برای خرید باتری تیبا صندوق دار با کارشناسان ما در فروشگاه آنلاین باطری ماشین تماس بگیرید.
طراحی و تولید آهوی سایپا از حدود ۱۰ سال قبل یعنی اواخر دهه ۷۰ شمسی و درست در دوران اوج استقبال متقاضیان پراید آغاز شد. این خودرو در واقع تلفیقی از قطعات سه خودرو ریو، رنو ال ۹۰ و پراید، این روزها به یکی از خودروهای محبوب قشر متوسط جامعه تبدیل شده است.
پیشرانه تیبا ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر است که توانایی تولید ۸۷ اسب بخار قدرت دارد. گیربکس تیبا ۵ سرعته دستی و گشتاورش ۱۲۸ است. سوخت این خودرو انژکتوری و فرمانش هیدرولیک است. از جمله تجهیزات و امکانات تیبا می‌توان به کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، تهویه مطبوع، سیستم ضد سرقت با کد متغیر، ترمز ABS، چراغ مه شکن جلو و عقب، چراغ خطر سوم، هشدار دهنده عیب یاب موتور، شیشه بالابر برقی، تنظیم صندلی برقی و … اشاره کرد.

 

مشخصات فنی خودرو

 

  • موتور 4 سیلندر خطی
  • حداکثر قدرت 87 اسب بخار در 5300 دور در دقیقه
  • حداکثر گشتاور 128 نیوتون بر متر در 4000دور در دقیقه
  • حجم موتور 1503 سی سی
  • تعداد سوپاپ 8
  • جعبه دنده دستی
  • تعداد دنده 5
  • شتاب ۰ تا ۱۰۰ 13.5 ثانیه
  • حداکثر سرعت 200 کیلومتر بر ساعت
  • وزن خالص 1000 کیلوگرم
  • فاصله محورها 2410 میلی متر

 

 

قیمت باتری تیبا صندوق دار

معرفی باتری تیبا صندوق دار

 

باتری فابریک تیبا ۵۰ آمپر است. کارخانه سایپا با توجه به میزان مصرف برق خودرو تیبا و تیبا ۲ و خودروهای با پلتفرم مشابه نظیر پراید، تیبا، ساینا و کوییک از باطری ۵۰ آمپر برای آنها استفاده کرده است. واضح است که در صورت نصب سیستم صوتی یا چراغ‌های ویژه در خودرو بهتر است از باتری با آمپراژ بالاتر بهره ببرید.

باطری تیبا را برحسب نوع آن (اسیدی یا اتمی) و آمپراژ آن دسته بندی می‌کنند. باطری اولیه تیبا هنگام تحویل خودرو توسط خریدار از نوع اسیدی ۱۲ولت می‌باشد. ظرفیت این باطری ۵۰ آمپر و تولید کارخانه صبا باتری می‌باشد. البته شما می‌توانید از باتری‌های دیگری نیز برای ماشین خود استفاده کنید. باتری اتمی نوع دیگر باطری مصرفی خودرو تیبا می‌باشد. که توصیه متخصصان ایران باتری در مورد باطری تیبا استفاده از باتری با آمپر های ۵۵ آمپر میباشد. که مصولات صباباتری,سپاهان باتری,برناباتری از گزینه های مناسب و کیفیتی خوب برخوردار هستند.

 

 

 

مشخصات فنی باتری تیبا

 

باتری اصلی و فابریک خودرو تیبا برای مدل‌های تیبا 1 و تیبا 2 (هاچ بک)، باتری 50 آمپر با ولتاژ 12 ولت است. اگر امکانات جانبی برقی روی خودرو نصب کرده‌اید، خرید باتری‌های 55 و 60 آمپر پیشنهاد می‌شود. اگر قصد خرید باتری غیر از نوع فابریک تیبا را دارید، باید بیشتر هزینه کنید. برای مثال، قیمت باتری تیبا 55 آمپر از 50 آمپر آن بالاتر است. مشخصات کامل باتری مناسب تیبا در ادامه قرار دارد:

  • نوع باتری: اتمی یا اسیدی
  • ولتاژ باتری: 12 ولت
  • آمپراژ باتری: 50 آمپر
  • محل قرارگیری: کاپوت جلو در سمت راننده
  • ابعاد باتری فابریک تیبا: 24×18×19 سانتی‌مترمکعب
  • قالب باتری: ال 2 (L2) پایه کوتاه

به‌طور‌کلی برند‌های تولید‌کننده باتری تیبا، مانند برنا باتری و سپاهان، مناسب‌ترین باطری تیبا را به بازار عرضه می‌کنند. اگر کیفیت باتری بالا باشد، عمر آن معادل ۲ سال یا 40هزار کیلومتر است. البته عمر باتری بستگی به میزای استفاده از ماشین، برند و کشور تولید‌کننده باتری، تاریخ ساخت، شرایط آب‌و‌هوایی منطقه و سلامت سیستم برق خودرو دارد.

 

 

گارانتی باتری ماشین تیبا

 

 

در مورد باطریهای ایرانی تمام گارانتیها شرکتی میباشند. یعنی شما از هر کجا این باطری را خریده باشید برای استفاده از گارانتی باید به نمایندگی باتری مراجعه کنید.

مدت گارانتی هر محصول بستگی به عوامل مختلفی دارد که کارخانه تولید کننده با در نظر گرفتن آنها مدت زمان گارانتی را تعیین می کنند. از جمله عوامل تاثیر گذار در مدت گارانتی برند باتری،نوع خودرو و باتری می باشد.

در هنگام خرید باتری های ایرانی یک عدد کارت گارانتی به شما داده خواهد شد. یکی از نشانه های باتری های قاچاق نداشتن کارت گارانتی است که کاملا غیر معتبر و غیر قانونی میباشد.

 

خرید باتری تیبا صندوق دار

مهم‌ترین نکات در خرید باطری تیبا

 

برای خرید باتری تیبا باید به چند فاکتور توجه داشته باشید. یکی از این فاکتور‌ها آمپراژ آن است. به‌طور‌کلی باتری مناسب برای تیبا آمپراژی معادل 50 آمپر و 12 ولت دارد. از سایر مواردی که هنگام خرید باید به آن توجه کرد، شامل موارد زیر می‌شود:

  1. کیفیت ساخت و برند باتری
  2. مدت زیاد گارانتی
  3. بهره‌وری از تکنولوژی روز دنیا
  4. کنترل کیفیت دقیق
  5. خدمات پس از فروش واقعی
  6. دسترسی راحت به نمایندگی فروش و خدمات
  7. آمپرهای متنوع و مناسب تیبا

قیمت باتری تیبا صندوق دار، تیپ 1 و 2 یکی دیگر از فاکتور‌های مهم برای خرید باتری محسوب می‌شود. در فروشگاه آنلاین باطری ماشین کلیه باتری‌های مناسب برای تیبا با ضمانت کیفیت عرضه می‌شوند. شما می‌توانید برای خرید بهترین باتری تیبا از کارشناسان ما راهنمایی دریافت کنید. همچنین علاوه‌بر باتری تیبا، لیست قيمت باطری پرايد، پژو و سایر ماشین‌های خارجی نیز در این سایت درج شده است.

 

 

تعویض باتری تیبا در محل

 

یکی از خدمات کاربردی که فروشگاه آنلاین باطری ماشین ارائه می‌دهد، تعویض باتری در محل است. این خدمات به شما این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به تعطیلی برای سفارش دادن باتری جدید، باتری را در محل خود تعویض کنید. بلافاصله پس از ثبت سفارش، متخصصان ما به محل شما اعزام می‌شوند تا با سرعت و دقت باتری را تعویض کنند. این روش به شما این امکان را می‌دهد که در کمترین زمان ممکن از اتومبیل خود استفاده کنید.

 

021-55484301

 

021-55484302