معرفی باتری ایسوزو دی مکس

 

نام ایسوزو در میان خودروسازان ژاپنی با تخصص در زمینه خودروهای تجاری همراه است. به عبارت دیگر، ایسوزو ژاپن آن اندازه که در زمینه طراحی و تولید محصولات تجاری سبک و نیمه سنگین شهرت دارد، در زمینه تولید خودورهای سواری مشهور نیست. اگرچه این برند خودروساز در زمینه تولید خودورهای دو دیفرانسیل کوچک سایز نیز اسم و رسم بسیار خوبی برهم زده است اما تخصص آن بر بازار خودروهای تجاری متمرکز است و از این رو چندان جای تعجب ندارد که پای آن به بازار ایران نیز باز شده باشد. برای خرید باتری ایسوزو دی مکس با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بهمن دیزل، زیرمجموعه تجاری‌ساز گروه خودروسازی بهمن یا همان بهمن موتور، مدت زمان زیادی با ایسوزو ژاپن در همکاری دوجانبه بود. اما پروژه ارائه پیکاپ دو کابین ایسوزو دیمکس (D-MAX) زمانی در ایران استارت خورد که بازار کشور تشنه پیکاپ‌های توانمند دو کابین دو دیفرانسیل بود. از این رو سال 1394 فرصت حضور این خودرو در کنار رقیب دیگرش از ایکو دیزل، یعنی فوتون تانلند فراهم آمد. فرصتی که متاسفانه غنیمت شمرده نشد.

 

قیمت باتری ایسوزو دی مکس

مشخصات فنی ایسوزو دی مکس

 

  • موتور 4 سیلندر خطی – توربو دیزل
  • حداکثر قدرت 163 اسب بخار در 3600 دور در دقیقه
  • حداکثر گشتاور 360 نیوتن متر در 1800 – 2800 دور در دقیقه
  • حجم موتور 2999 سی سی
  • تعداد سوپاپ 16
  • جعبه دنده 5 سرعته دستی
  • شتاب ۰ تا 100 – ثانیه
  • حداکثر سرعت – کیلومتر بر ساعت
  • وزن خالص 1890 کیلوگرم
  • فاصله محورها 3050 میلی متر

 

 

مشخصات باتری ایسوزو دی مکس

 

باتری ایسوزو دی مکس بصورت فابریک و نصب شده در کارخانه ( 70 آمپر ) می باشد. جهت بازدهی بهتر استفاده از باتری با آمپر بالاتر (برای خودرو ها با مصرف برق بیشتر ) توصیه می شود. عوامل زیادی بر عملکرد باتری خودرو تاثیر گذار است از جمله رانندگی طولانی مدت و استفاده از سیستم صوتی. بنابراین اگر کمی بیش از حد معمول از برق خودرو استفاده می کنید، به شما پیشنهاد می کنیم باتری با آمپر بالاتر نصب کنید. توجه داشته باشید که استفاده از باتری با آمپر بالاتر در تصادفات رانندگی خطرات بیشتری دارند. پس توصیه می کنیم حداکثر 5 تا 10 آمپر بیشتر از آمپر استاندارد خودروی خود استفاده نکنید.

 

 

باطری فابریک ایسوزو دو کابین

 

  • ظرفیت باتری اصلی: 70 آمپر ساعت – 70AH
  • ظرفیت باتری قابل نصب : 80 آمپر، 90 آمپر
  • ولتاژ باتری: 12 ولت
  • مدل باتری: سیلد اتمی
  • چینش قطبها: پایه بلند قطب چپ

 

 

عمر مفید باتری پیکاپ ایسوزو D-MAX :

 

بطور متوسط باتری خودرو پیکاپ ایسوزو بعد از 2 سال نیاز به تعویض خواهد داشت. گرچه کیفیت باتری در مناطق گرمسیری و مسیرهای پرترافیک زودتر کاهش می یابد. لذا می توان گفت میزان عمر باطری پیکاپ ایسوزو به نوع مصرف و شرایط اقلیمی منطقه بستگی دارد. البته عمر باتری پیکاپ ایسوزو به نحوه عملکرد دینام و استارت ماشین نیز بستگی دارد. بطور کلی باتری های ایرانی حدود یکسال و نیم تا 2 سال و باتری های اصلی کره ای حدود 3 سال عمر مفید دارند. باتری های ایرانی دارای گارانتی و باتری های خارجی بدون گارانتی در بازار عرضه می شوند.

 

خرید باطری ایسوزو دی مکس

گارانتی ایسوزو دی مکس

 

در مورد باطریهای ایرانی تمام گارانتیها شرکتی میباشند. یعنی شما از هر کجا این باطری را خریده باشید برای استفاده از گارانتی باید به نمایندگی باتری مراجعه کنید. مدت گارانتی هر محصول بستگی به عوامل مختلفی دارد. که کارخانه تولید کننده با در نظر گرفتن آنها مدت زمان گارانتی را تعیین می کنند. از جمله عوامل تاثیر گذار در مدت گارانتی برند باتری،نوع خودرو و باتری می باشد.

در هنگام خرید باتری های ایرانی یک عدد کارت گارانتی به شما داده خواهد شد. یکی از نشانه های باتری های قاچاق نداشتن کارت گارانتی است که کاملا غیر معتبر و غیر قانونی میباشد. شما می توانید برای خرید انواع باطری خودرو های ایرانی و خارجی با کارشناسان ما در فروشگاه آنلاین باطری ماشین تماس بگیرید.

 

 

 

نوع باطری ایسوزو دی مکس

 

باتری اسیدی ( تر ) و باتری اتمی ( خشک ). البته با توجه به مزیت های باتری سیلد نسبت به باطری اسید پیشنهاد ما استفاده از باتری اتمی می باشد. در صورتی که شما بر روی خودروی خود سیستم صوتی حرفه ای به همراه آمپلی و یا چراغ های روشنایی تقویت شده بر روی ایسوزو دی مکس نصب کرده اید حتما از باتری با ظرفیت آمپراژ بالاتر استفاده کنید.

کارخانه باتری فابریک و استانداردی که تعبیه کرده است براساس برق مورد نیاز خودرو تعیین کرده است و اگر شما یک قطعه برقی جدیدی نصب کردید حتما باتری خودرو را ارتقاء بدهید تا در مرور زمان خودرو و باتری دچار مشکل نشود.

 

 

باطری ایرانی یا کره ای

در مورد استفاده از باطری ایرانی و یا کره ای باید گفت کیفیت باطریهای ایرانی مانند صبا باطری سپاهان باطری و برنا باطری در سالهای اخیر بسیار بهتر شده است و در ایران هر دو نوع باطری اتمی و اسیدی تولید میشود.

استفاده از تکنولوژی روز دنیا و بکارگیری دستگاههای اروپایی کیفیت باطریهای ایرانی را تا حد زیادی بالا برده است باطری ایرانی دارای خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر شرکتی هستند.

 

021-55484301

 

021-55484302