انتخاب باتری مناسب برای خودرو پژو ۴۰۵

 

معرفی باتری پژو جی ال ایکس

بهترین باتری خودرو پژو 405ولتاژ: ۱۲ ولت (V)

آمپرهای مناسب: ۶۶ آمپر تا ۷۴ آمپر

سایز : ۱۹۲×۱۷۴×۲۷۲ میلیمتر

نوع باتری: اسید شارژ و باتری سیلد (باطری اتمی یا باطری خشک)

برای خودروی پژو ۴۰۵ با در نظر گرفتن تیپ‌های مختلف موجود در بازار ایران (پژو ۴۰۵ GLX،پژو ۴۰۵ GLX با موتور TU5، پژو ۴۰۵ SLX و…) پیشنهاد ما باتری (باطری) تا ۷۴ آمپر است.

با توجه به مزیت های باتری اتمی نسبت به باتری اسیدی پیشنهاد ما استفاده از باتری اتمی است. کارشناسان ما چند نمونه از بهترین باتری‌های اتمی مناسب خودروی پژو ۴۰۵ را به شما توصیه می کنند. این باطری ها شامل :

 

باطری ۷۴ آمپر اوربیتال وان سپاهان باطری

این برند در حال حاضر از بهترین برندهای باتری ماشین می باشد. برای شرایط آب و هوایی چهار فصل طراحی شده است. این محصول برای باتری پژو جی ال ایکس مناسب می باشد.

 

باطری ۶۶ آمپر واریان صبا باتری

 

ولتاژ: ۱۲ ولت

این نمونه برای باتری پژو ۴۰۵ در تمام تیپ ها مناسب است.

باتری پژو جی ال ایکس

اندازه این باتری با ابعاد ۱۹۲×۱۷۴×۲۷۲ میلی متر برای این خودرو می باشد.

باتری ۶۶ آمپر سیلد واریان، از تولیدات صبا باتری است که در حال حاضر از بهترین برندهای باتری ماشین در کشور می باشد.

باتری اتمی واریان، درواقع باتری سیلد – کلسیمی MF می باشد. که جهت نصب بر روی خودروهای سبک تولید شده است.

محصولات صبا باتری موفق به اخذ گواهینامه استاندارد ملی ایران و استاندارد معتبر EN 50342 +A و دو مدل استاندارد اروپایی (EN) و ژاپنی (IIS) شده اند.

این باتری اتمی بر روی خودروی پژو ۴۰۵ قابل نصب می باشد. علاوه بر موارد فوق می توانی از باتری ۶۶ آمپر سیلد واریان و نیز باتری ۷۴ آمپر سیلد واریان استفاده نمود.

شایان ذکر است عمر مفید باطری بر روی پژو ۴۰۵ حدود دو تا سه سال است. که این مدت با توجه به عملکرد سیستم برق خودرو تغییر می کند.

 

بر روی خودرو پژو ۴۰۵ در صورت نیاز و استفاده از مصرف کننده های برقی اضافه می توان ۸۸ آمپر و یا ۱۰۰ آمپر هم بر روی این خودرو نصب کرد.

علاوه بر این می توان از باتری های باکیفیتی مانند باطری ولتا و یا باتری هایی که مدتی است روانه بازار شده همانند باتری سوزوکی و نیز باطری توربو استفاده کرد.

 

باتری پژو جی ال ایکس خارجی :

چنانچه می خواهید بر روی خودروی خود از باتری های خارجی استفاده نمایید، باتری های کره ای پوما، باطری دلکور را به شما پیشنهاد می کنیم. عملکرد این باتری ها، در بازار ایران آزمایش شده است و در بین باتری های خارجی موجود در بازار از باتری های مرغوب و باکیفیت کره ای محسوب می شوند.

 

خرید باتری پژو جی ال ایکس :

برای خرید باتری پژو جی ال ایکس و یا اطلاع از قیمت باتری ماشین، اطلاع از قیمت باتری واریان، یا باتری قیمت باطری اتمیک و ای انتخاب مناسب ترین باطری برای خودروی خود، با شماره های زیر تماس حاصل نمایید. کارشناسان این مرکز، آماده ارایه راهنمایی به مشتریان گرامی می باشند.

 

۰۲۱-۵۵۴۸۴۳۰۱

۰۲۱-۵۵۴۸۴۳۰۲