مشخصات باطری مناسب سمند EF7

 

سمند EF7 در واقع همان سمند RX است که به موتور EF7 مجهز است. در حال حاضر در دو مدل دوگانه سوز و بنزین سوز توسط ایران خودرو به بازار عرضه می گردد.

این خودروی محبوب خانواده های ایرانی، به یک موتور ۴ سیلندره ۱۶ سوپاپه مجهز است. حجم موتور آن ۱۶۴۵ سی سی و ظرفیت باک آن ۷۰ لیتر و سیستم سوخت رسانی آن از نوع انژکتوری با تزریق مستقیم است.

حداکثر سرعت آن ۱۹۰ کیلومتر در ساعت و حداکثر توان موتور آن ۱۱۳ اسب بخار می باشد. دارای ۵ دنده و گیربکس آن از نوع دستی است. این خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو ۴ می باشد. ترمز جلو آن از نوع دیسکی و ترمز عقب از نوع کاسه ای و نوع فرمان آن هیدرولیک است.

 

ویژگی های باتری سمند EF7

باتری سمند EF7 چند آمپر استبرای این خودرو بهترین و مناسب ترین باطری دارای ویژگی های زیر است :

  • ولتاژ باطری  ۱۲ ولت
  • آمپر ساعت ۶۶ تا ۱۰۰ آمپر
  • فضای جایگیری برای باتری (طول*عرض*ارتفاع) : ۱۹×۱۸×۳۵ سانتی متر
  • نوع باتری مورد استفاده  هر دونوع
  • اسید شارژ و باطری سیلد را می توان نصب نمود.

 

نکات مهم در استفاده از باطری سمند EF7

ذکر این نکته ضروری است که بازه آمپر مشخص شده در بالا، مناسب خودروی استاندارد کارخانه می باشد. بعبارتی اگر خودرو را به سیستم های صوتی و تصویری جانبی مجهز نموده اید، پیش از خرید باتری با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید تا مناسب ترین باطری را به شما پیشنهاد دهند.

شایان ذکر است باتری فابریک سمند Ef7 آمپر ۶۶ می باشد. بعلت تفاوت کوچک در اندازه باطری های ۶۶ آمپر و ۷۷ آمپر و نیز توانایی دینام سمند EF7، می توانید از این باطری ها نیز استفاده نمایید اما باطری پیشنهادی ما باتری ۷۴ آمپر است.
دینام خودرو سمند ۹۰ آمپر می باشد. اگر شما باطری ۷۴ آمپر نیز روی ماشین خود نصب کنید، دینام بدون هیچ مشکلی کار می کند. برای همین در صورت استفاده شخصی از این خودرو، ما استفاده از باطری ۷۴ آمپر را پیشنهاد می کنیم.

 

برندهای باتری مناسب ماشین سمند EF7

قیمت باتری خودرو سمند EF7چنانچه به دنبال یک باطری مناسب ایرانی برای این ماشین هستید، استفاده از باطری های باکیفیت ایرانی مثل باطری سوزوکی  و اوربیتال وان سپاهان باتری را به شما پیشنهاد می کنیم.

شایان ذکر است کلیه باطری های موجود در این فروشگاه دارای گارانتی معتبر می باشند و با قیمت های اتحادیه صنف باطری فروشان عرضه می گردند.

این فروشگاه نماینده رسمی باتری های سپاهان باتری، صبا باتری و آکوباطری می باشد.

 

تفاوت باتری سمند EF7 با سایر ماشین ها

بخاطر این که قطب های باتری های سمند پایین تر از سطح باطری قرار گرفته، باتری های پایه کوتاه نصب می گردد.

خرید باطری سمند EF7

جهت خرید باتری مناسب خودرو سمند EF7 می توانید از باتری های موجود در این فروشگاه اعم از باطری های سپاهان باتری، صبا باتری و یا آکو باطری خرید نمایید.