ویژگی های باتری خودرو پارس تندر

مشخصات باتری خودرو پارس تندر

ولتاژ: ۱۲ ولت (V)
آمپرساعت: ۵۵ الی ۶۲ آمپر (AH)
معرفی باتری خودرو پارس تندربیشترین فضا برای باتری (طول *عرض*ارتفاع) : ۱۸*۱۸*۲۳ سانتی متر
نوع باتری: هر دو نوع اسید شارژ و سیلد را می توان بر روی این خودرو نصب نمود.

 

پیشنهاد فروشگاه آنلاین باتری ماشین برای خودروی پارس تندر

ولتاژ: ۱۲ ولت (V)
آمپرساعت: باطری ۶۰ آمپر (AH)
بیشترین فضا برای باتری (طول *عرض*ارتفاع) : ۱۷*۱۸*۲۳ سانتی متر
نوع باتری: باطری سیلد

بررسی رنو پارس تندر

پارس تندر یک نسخه به روز شده یا شاید فیس لیفت شده از رنو تندر ۹۰ است که در سال ۱۳۹۲ توسط پارس خودرو معرفی و تولید شد. تندر ۹۰ سال‌ها بدون هیچ گونه تغییری بر روی خط تولید قرار دارد و به دلیل انتقادی که نسبت به طراحی ظاهری آن می‌شد، پارس خودرو تصمیم به عرضه پارس تندر گرفت. تنها تفاوت تندر پلاس با تندر ۹۰ در طراحی چراغ‌های عفب آن است و در نمای جانبی و جلو، هیچگونه تغییری در مقایسه با تندر ۹۰ حاصل نشده است.

این روند برای کابین و ویژگی‌های فنی هم ادامه دارد و پارس تندر بدون تغییر در کابین و موتور به تولید می‌رسد. نمی‌توان گفت تندر پلاس یک خودرو کاملا جدید است و طراحی ظاهری زیبایی دارد. ما تنها با یک تندر ۹۰ با چراغ‌های عقب متفاوت رو به ‎‌رو هستیم. البته پارس تندر توانسته از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ۴ ستاره کیفی کسب کند در حالی که تندر ۹۰ موفق به دریافت ۳ ستاره کیفی شده است.

پارس تندر از همان موتور ۱٫۶ لیتری ۴ سیلندر بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۰۵ اسب بخار و گشتاوری معادل ۱۴۰ نیوتن متر تولید کند. پارس تندر کمی از تندر ۹۰ معمولی گران‌تر است و با اختلاف قیمت چند میلیون تومانی به فروش می‌رسد.

 

محصولات فروشگاه آنلاین باطری ماشین

ویژگی باتری ماشین پارس تندرفروشگاه آنلاین باطری ماشین، نماینده رسمی صبا باتری، سپاهان باتری، نیرو گستران خراسان (باطری ولگا) ، باتری سوزوکی و باطری توربو، عرضه کننده بهترین و باکیفیت ترین باتری های ایرانی و خارجی به ویژه باتری های کره ای در بازار می باشد. این فروشگاه علاوه بر فروش باتری ماشین، سرویس های دیگری نظیر ارسال رایگان باتری و نصب باتری بر روی خودروی شما ارایه می کند.
پیشنهاد کارشناسان فروشگاه آنلاین باطری ماشین برای انتخاب یک باتری مناسب خودروی پارس تندر، استفاده از باتری های ایرانی مانند اوربیتال وان سپاهان باتری، باتری ولگا، باطری سوزوکی، باتری واریان و باتری آرمو و از میان باتری های کره ای، باتری دلکور کره و باطری پوما، باطری گلوبال و … می باشد.

 

خرید باطری خودرو رنو پارس تندر

جهت خرید باتری ماشین پارس تندر و نیز خرید باتری های ایرانی، باتری کره ای، باتری یو پی اس، از وب سایت این فروشگاه بازدید نمایید و یا برای انتخاب مناسب ترین باتری برای خودرو خود، با کارشناسان این فروشگاه از طریق شماره تماس های زیر ارتباط برقرار نمایید :

 

۰۲۱-۵۵۴۸۴۳۰۱

 

۰۲۱-۵۵۴۸۴۳۰۲