معرفی باتری خودرو آریو

 

چه باطری برای خودرو آریو مناسب است؟

ولتاژ: ۱۲ ولت (V)
مناسب ترین باتری خودرو آریوآمپر ساعت: باتری ۶۰ آمپر الی ۸۰ آمپر (AH) ترمینال معکوس (L)
بیشترین مقدار فضا برای باتری (طول *عرض*ارتفاع) : ۲۳*۱۸*۲۶ سانتی متر
نوع باتری: هر دو نوع اسید شارژ و سیلد را می توان بر روی این ماشین نصب نمود.

 

توصیه کارشناسان ما برای باتری خودرو آریو

ولتاژ: ۱۲ ولت (V)
آمپر ساعت: باطری ۷۰ آمپر (AH)
بیشترین میزان فضا برای باتری (طول *عرض*ارتفاع) : ۲۳*۱۸*۲۶ سانتی متر
نوع باتری: باطری سیلد

 

معرفی اجمالی خودرو سایپا آریو

خودرو آریو S300 محصول گروه خودروسازی سایپا می باشد که در چین با نام زوتای Z300 تولید می شود. حداکثر توان خروجی این خودرو ۱۲۰ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه می باشد. علاوه بر این، جعبه دنده آن از نوع اتومات بوده و ۴ حعبه دنده در جلو برای آن تعبیه شده است. آریو S300 دارای چهار سیلندر خطی مستقیم می باشد و دارای استاندارد آلایندگی یورو ۴ است. سیستم هوشمند مسیریاب (GPS) ، سنسور دنده عقب و سیستم مولتی مدیا از این محصول یک خودرو ایدآل برای خانواده ها بوجود آورده است.

 

مناسب ترین باتری برای خودرو آریو

ویژگی باطری ماشین آریواز باتری های معتبر و باکیفیت ایرانی که برای خودرو آریو سایپا مناسب است می توان به باتری ولگا محصول شرکت نیرو گستران خراسان، باطری آرمو، باطری سوزوکی، باطری اوربیتال وان محصول شرکت سپاهان باطری و نیز باطری واریان محصول شرکت صبا باتری اشاره کرد.

چنانچه تمایل به استفاده از برندهای خارجی به ویژه برندهای کره ای دارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از باتری هایی مثل باتری دلکور، یا باطری پوما می باشد. برای خرید هریک از باتری های فوق می توانید با کارشناسان ما در فروشگاه آنلاین باتری ماشین تماس حاصل نمایید.

مشریان گرامی توجه داشته باشند که باتری های عرضه شده در این فروشگاه باتری های اصل بوده و تقلبی نیستند. کلیه باتری های این فروشگاه اعم از باتری های ایرانی و یا باطری های کره ای، دارای گارانتی معتبر بوده و بر اساس جدیدترین تاریخ مصرف در اختیار مشتریان ارجمند قرار می گیرند.

فروشگاه آنلاین باتری ماشین نماینده رسمی صبا باتری، سپاهان باتری، باطری سوزوکی و باتری توربو و برخی از باتری های کره ای از جمله باتری پوما و دلکور می باشد. این مرکز همچنین عرضه کننده انواع باتری یو پی اس (باطری ups) می باشد.

برای خرید مناسب ترین باتری خودرو آریو و یا انتخاب مناسب ترین باتری، می توانید با کارشناسان ما در این فروشگاه با شماره های ذیل تماس حاصل نمایید :

 

۰۲۱-۵۵۴۸۴۳۰۱

 

۰۲۱-۵۵۴۸۴۳۰۲