باتری مناسب بی ام دبلیو BMW 118i

ویژگی های باطری ماشین بی ام دبلیو BMW 118i

 

ولتاژ : ۱۲ ولت (V)
بهترین باتری بی ام دبلیو BMW 118iآمپرساعت :۸۸ الی باطری ۱۰۰ آمپر خودرو
بیشترین مقدار فضا برای باتری (طول *عرض*ارتفاع) : ۱۹*۱۸*۳۵ سانتی متر
نوع باتری : هر دونوع باطری سیلد یا اسید شارژ را می توان بر روی این خودرو نصب نمود.

جانمایی باتری بی ام دبلیو BMW 118i

باتری BMW 118 در سمت راست داخل موتور قرار گرفته است. قطب مثبت عقب تر و قطب منفی (اتصال بدنه) جلوتر واقع شده است. تشخیص قطب های مثبت و منفی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

توجه داشته باشید که اتصال معکوس قطبها علاوه بر آسیب سیستم برق و سیم کشی خودرو می تواند باعث حادثه و یا حتی آتش سوزی شود.

معرفی خودرو بی ام دبلیو BMW 118i

این خودرو محصول سال ۲۰۰۴ شرکت بی ام دبلیو آلمان است. ماشین BMW 118i هاچ بک دارای موتور ۴ سیلندره، گیربکس دنده ای و نیز اتومات است و دارای ۶ دنده اتوماتیک و در حالت دستی دارای ۶ دنده دستی می باشد. حجم موتور این ماشین ۱۹۵۵ سی سی و دیفرانسیل آن در عقب قرار گرفته است. این خودرو همچنین دارای ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه است و حداکثر سرعت آن ۲۰۸ کیلومتر بر ساعت می باشد. مصرف سوخت آن ۶۰ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

باتری های مناسب خودرو بی ام و ۱۱۸i

آمپر باتری خودرو بی ام دبلیو BMW 118دارندگان خودرو BMW 118i در صورت خرابی و یا پایان عمر باتری ماشین خود می توانند از باتری اتمی (خشک) با قالب بزرگ و با ظرفیتهای ۸۸ یا ۱۰۰ آمپرساعت استفاده کنند. باتریهای ۱۰۰ آمپر کره ای مثل باطری دلکور، باطری تایگر و یا باطری پوما معمولاً حدود ۳ سال روی این خودرو طول عمر دارند.

البته باتری های ایرانیِ با کیفیت نیز همانند باطری اوربیتال وان سپاهان باطری، باطری سوزوکی، یا سیلور پلاس، باطری آرمو و یا باطری واریان و باتری ولگا محصول شرکت نیرو گستران خراسان بر روی این خودرو طول عمر قابل قبولی خواهند داشت.

برای اطلاع از انواع برندهای موجود و قیمت باتری خودرو کافیست با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

 

۰۲۱-۵۵۴۸۴۳۰۱

 

۰۲۱-۵۵۴۸۴۳۰۲